Fikk denne i posten her om dagen.
Flunkande ny og ubrukt, og det er jo alltid spennende.
Beklager elendige bilder, men mobilen er ikke bedre..
Her er eska sett fra siden (kunne ikke vise den ovenfra, siden det ville ødelegge hele spenninga)
Så faller første plagg, eller "you can leave your hat on".
Tydeligvis viktig å beskytte det delikate innholdet, altså.
Trekker plagget diskret til siden, oi, oi, oi..
Er det sandwich dial ? Javisst !
Er det virkelig en P....... ? Vi får se..
Der røyk siste plagget, og vi kan avsløre en..... Vostok
I eska befinner seg en enkel brukermanual på russisk, dvs. ikke så enkel likevel.
Her vises (til tross for kameraet) at det er sandwich dial.
Ellers ser den ut til å fungere helt greit.
Automatisk 31-steiners verk med gangreserve ca. 31 timer.
Kassemål 41x46x15mm.
22mm reimbredde.
Originalreima ser helt ok ut. Skinn med feik krokodillemønster.
Siden bruksanvisningen ikke var brukandes i det hele tatt, måtte jeg ty til nettet for å finne ut hvordan man trekker den.
Litt plundrete, må jeg si. Først skru ut krona, så trekke litt i den (men ikke for mye, da er man plutselig på stilling av visere) mens man trekker opp på vanlig måte.
Merkelig patent, men sånn er det, og det funker sikkert bra siden de holder på denne varianten.
Må si jeg liker den på en litt rar måte, og hadde det ikke vært for OWG, hadde den nok havnet på armen her og nå.
Og for de uinnvidde, dvs. de som ikke fikk med seg 80-tallet, så er Mercedes-Lada-referansen fra en reklame sistnevnte bilmerke forsøkte seg på inntil de fikk en smule kjeft (og noen trusler om søksmål) av førstnevnte for.
Flunkande ny og ubrukt, og det er jo alltid spennende.
Beklager elendige bilder, men mobilen er ikke bedre..
Her er eska sett fra siden (kunne ikke vise den ovenfra, siden det ville ødelegge hele spenninga)
Så faller første plagg, eller "you can leave your hat on".
Tydeligvis viktig å beskytte det delikate innholdet, altså.
Trekker plagget diskret til siden, oi, oi, oi..
Er det sandwich dial ? Javisst !
Er det virkelig en P....... ? Vi får se..
Der røyk siste plagget, og vi kan avsløre en..... Vostok
I eska befinner seg en enkel brukermanual på russisk, dvs. ikke så enkel likevel.
Her vises (til tross for kameraet) at det er sandwich dial.
Ellers ser den ut til å fungere helt greit.
Automatisk 31-steiners verk med gangreserve ca. 31 timer.
Kassemål 41x46x15mm.
22mm reimbredde.
Originalreima ser helt ok ut. Skinn med feik krokodillemønster.
Siden bruksanvisningen ikke var brukandes i det hele tatt, måtte jeg ty til nettet for å finne ut hvordan man trekker den.
Litt plundrete, må jeg si. Først skru ut krona, så trekke litt i den (men ikke for mye, da er man plutselig på stilling av visere) mens man trekker opp på vanlig måte.
Merkelig patent, men sånn er det, og det funker sikkert bra siden de holder på denne varianten.
Må si jeg liker den på en litt rar måte, og hadde det ikke vært for OWG, hadde den nok havnet på armen her og nå.
Og for de uinnvidde, dvs. de som ikke fikk med seg 80-tallet, så er Mercedes-Lada-referansen fra en reklame sistnevnte bilmerke forsøkte seg på inntil de fikk en smule kjeft (og noen trusler om søksmål) av førstnevnte for.
Redigert: