Mesh-armbånd

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo / / Bergen
Jeg har ofte lest om fornøyde brukere av mesh-armbånd, - selv hadde jeg ingen erfaring, inntil jeg mottok mitt igår.

Mitt armbånd ble bestilt i børstet stål og med smalere bredde ved låsen. Årmbåndene finnes i ulik tykkelse og bredde. Førsteinntrykket er bra og den kjennes svært behagelig på armen. :D

Den er levert av tyske Jürgen / s-parts.
image-upload-394-714313.jpg

mesh2.jpg

:D

Det gjorde seg jo bra!:)

Er det komfortabelt å ha på seg? ser slik ut.
Mener jeg har sett ganske stor interesse for for slike , Særlig på IWC fora.
Har faktisk sett en Dornblueth på Mesh-armbåd også.

Noen som har tips til mesh og hvor det kan kjøpes? Finnes det noe bra Omegalignende mesh der ute? Tenker først og fremst på måten Omega mesh ser ut der man putter inn springbar, det vil si at den ikke har noe "endestykke" som for eksempel meshen i orginalposten her. Klønete forklart, men håper dere forstår hva jeg mener. :cool:

Yay:

IMG02881-20101122-0842.jpg

Nay:

1108345d1370313941-christopher-ward-c5-milanaise-option-price-query-3.jpg

WJean har grei mesh: Ikke så tett som de fra Omega og selvfølgelig av Asiatisk produksjon og billig.
Jeg har brukt mesh på regelmessig måte i 2 år nå: Mesh er kongen. Det "puster" vekk fukten og tørker veldig fort.
Ideelt når jeg var i Kreta med 38 grader i skygge etc...:cool:
Man blir aldri klamt: Siden jeg hater klamme følelse under klokkereimer, mesh er perfekt for meg.
Hvis du vil ha flat mesh(ikke rund på overflat) og billig: 20mm Flexi Retro Ploprof Flatten "Shark" Mesh Stainless Steel Watch Bracelet | eBay