Mesh til Seiko

Medlem
5. aug. 2013
Innlegg
8
Sted
Bergen
Hei,

Er det noen her som eier eller har erfaring med u-orginale mesh lenker til seiko? (22mm)

Så vidt jeg vet, lager ikke seiko mesh lenker, så hvis jeg evt. skal ha en, må jeg ty til noe u-orginalt.
Hvor er det best å kjøpe? Hvordan er kvaliteten på de?

Lenken er egentlig tiltenkt en SRP599 (hvis jeg får tak i en) frem til lommeboken tillater en blå Squale 1521 på mesh :p
 
Hei! Strapcode har flotte mesh lenker, men de koster fort like mye som klokken. Har bare prøvd en oyster style lenke til seiko skx, denne oser av kvalitet og det samme har jeg lest om resten av lenkene til strapcode. Syns de ser nydelige ut og vurderer å kjøpe selv...

http://www.strapcode.com/store/23mm-mesh-band-c-128.html

Stjal hensynsløst et bilde fra nettsiden:

Seiko-SKX007-SHARK-Mesh-DE16(781)-1.jpg
 
Takk! De ser absolutt nydelige ut. Kunne vært greit å hatt en slik liggene som jeg evt. kan hive på SKX'en min om jeg ikke skulle få tak i uret den var tiltenkt.

Jeg vil tro denne er fra Strapcode også
RoundMonster1sm_zpsqrcg9l0t.jpg
 
har en lengdejusterbar WJean sharkmesh med links på enden, og kvaliteten er så som så.
ganske sloppy arbeid der meshen er loddet sammen før linksene, og har opplevd at skruene har mistet hodet selv om de ikke var strammet så mye.
nå i sommer røk også selve låsepinnen på claspen, som var av den raslete standard-kina-typen.

virker som om folk er mer fornøyde med starpcode, så ville gått for dem.
og ikke kjøp den kjipeste claspen ;)