Messing, grønt og orange?

Medlem
19. juli 2013
Innlegg
501
Sted
Hamar
Dagene man venter pakker på døren, spesielt med klokker i går meget sakte. Helt til det ringer på døren, da starter moroa!

Jeg så dette uret i en annet unboxing for noen uker siden og bare minutter etter la jeg inn en bestilling selv, og i dag kom den!


Fedex, liker egentlig ikke hjem levering!


Godt med polstring er viktig når den skal fraktes langt.


Meget tøff oppbevarings boks.


Mer polstring, denne gang i direkte kontakt med uret.


Her er den altså. Med ekstra bezel en reim med messing ringer og ekstra springbars.


Meget tøff! Veldig glad jeg valgte grønn skive med orange lume, dette passet nesten for bra!


Flott gummireim med stor og robust lås.


Gruppe bilde, venter en Explorer 2 polar som skal inn og seamasteren skal desverre ut. Finner det vanskelig og kvitte meg med Police klokkene da de har vært gaver en gang.

Takk for titten:D
 
Mange takk! Skal måle nøyaktigheten fremover og håper den er like nøyaktig som det jeg har lest her! Føler denne sitter perfekt på armen, synes størrelsen passer meg veldig fint.
 
Takker. Ingen ting å lure på om man vurderer denne, den er helt rå!

Den hvite Police klokken du tenker på regner jeg med? Prøvde den på en dag og følte jeg ikke kunne se unner armen min lenger;) De blir ikke brukt lenger om noen lurer på det.
 
Må si den føles som en solid klomp ja, den var noe tykkere enn jeg hadde ventet men synes det bare gjør den enda tøffere. Håpet på at den fantes i 45 mm men tror det ville blitt litt mye :)

Nå må jeg bare finne en passende tøff lærreim! :D
 
Redigert: