Dagene man venter pakker på døren, spesielt med klokker i går meget sakte. Helt til det ringer på døren, da starter moroa!
Jeg så dette uret i en annet unboxing for noen uker siden og bare minutter etter la jeg inn en bestilling selv, og i dag kom den!
Fedex, liker egentlig ikke hjem levering!
Godt med polstring er viktig når den skal fraktes langt.
Meget tøff oppbevarings boks.
Mer polstring, denne gang i direkte kontakt med uret.
Her er den altså. Med ekstra bezel en reim med messing ringer og ekstra springbars.
Meget tøff! Veldig glad jeg valgte grønn skive med orange lume, dette passet nesten for bra!
Flott gummireim med stor og robust lås.
Gruppe bilde, venter en Explorer 2 polar som skal inn og seamasteren skal desverre ut. Finner det vanskelig og kvitte meg med Police klokkene da de har vært gaver en gang.
Takk for titten
Jeg så dette uret i en annet unboxing for noen uker siden og bare minutter etter la jeg inn en bestilling selv, og i dag kom den!
Fedex, liker egentlig ikke hjem levering!
Godt med polstring er viktig når den skal fraktes langt.
Meget tøff oppbevarings boks.
Mer polstring, denne gang i direkte kontakt med uret.
Her er den altså. Med ekstra bezel en reim med messing ringer og ekstra springbars.
Meget tøff! Veldig glad jeg valgte grønn skive med orange lume, dette passet nesten for bra!
Flott gummireim med stor og robust lås.
Gruppe bilde, venter en Explorer 2 polar som skal inn og seamasteren skal desverre ut. Finner det vanskelig og kvitte meg med Police klokkene da de har vært gaver en gang.
Takk for titten