Mette-Marit kongeur

Medlem
31. aug. 2010
Hva slags ur er det Mette-Minus har fått seg her? Herreur?

mettemaritklokke.jpg

Mette-Minus

Klarte å zoome inn på et annet bilde her. Spørsmålet er hvilken daytona?

mettemaritur.jpg

Greit å se at skattepengene våre går til noe fornuftig ;)

hehe, sant så sant :p Et morsomt regnestykke er å se hvor lenge man må jobbe for å finansiere Mette Marit's Daytona med sin egen skatt. Ganske skremmenede for de fleste

Jeg synes det er koselig at kongehuset sine Rolex tradisjoner blir opprettholdt jeg. Venter i spenning på bilder av Håkon med en GMT som sin far.

Hva Ari Behn har på håndleddet igjen er jeg ikke så opptatt av.

Greit å se at skattepengene våre går til noe fornuftig ;)
Får håpe hun gikk på Grønt på Gardermoen :p

Forøvrig syntes jeg det var et godt valg. De fleste Rolex eiere her mener vel at dette er en investering, ikke forbruk.

Stilig Mette Marit :) Nydelig ur! Det ser ut som hun er glad i ur. Jeg så et tv program der det så ut som hun hadde på en vintage Omega Constellation herre ur i gult gull på armen.

Godeste Halvor har nok ikke sett nøye på uret, siden det åpentbart er hvitt gull og ikke stål. Sees enkelt på bezelmarkeringene. Men det er like greit, hadde vel blitt krigsoverskrifter om den faktiske verdien hadde blitt kjent.

Kronprinsesse Mette-Marit (37) har forelsket seg i rådyre herreklokker. Under kronprinsparets fylkesbesøk i Aust-Agder og på 50-årsdagen til Jonas Gahr Støre gikk kronprinsessen med 44 millimeter stor Rolex Daytona i sølv, skriver VG.

Så Rolex har spesiallaget en 44mm Daytona i sølv til Mette-Marit. God research VG;)