Noen som kjenner til disse folka her? www.mgj.no
C Chronodiver Medlem 31. juli 2011 Innlegg 3.700 Sted Sandnes 12. juni 2012 #1 Noen som kjenner til disse folka her? www.mgj.no
adamskater Medlem 26. jan. 2012 Innlegg 8.309 Sted Kolbotn 12. juni 2012 #2 Ingen erfaring men en Rolex Exp II til 25 gærninger må vel være riktig så bra priset i hvert fall?
Rød Støttemedlem Medlem 9. nov. 2011 Innlegg 6.298 Sted Arendal 12. juni 2012 #3 adamskater skrev: Ingen erfaring men en Rolex Exp II til 25 gærninger må vel være riktig så bra priset i hvert fall? Klikk for å utvide... + MVA (glem aldri tekst med liten skrift)
adamskater skrev: Ingen erfaring men en Rolex Exp II til 25 gærninger må vel være riktig så bra priset i hvert fall? Klikk for å utvide... + MVA (glem aldri tekst med liten skrift)
adamskater Medlem 26. jan. 2012 Innlegg 8.309 Sted Kolbotn 12. juni 2012 #4 Rød skrev: + MVA (glem aldri tekst med liten skrift) Klikk for å utvide... Damn, det var det med (ser det først inne i selve varen.) Hovedlisten gir ingen hint om at MVA ikke er med: (leste "Kundeomtaler" og må vel si at det ikke styrket mitt inntrykk akkurat, ei heller at bilder på startsiden peker på butikk i Tyrkia?)
Rød skrev: + MVA (glem aldri tekst med liten skrift) Klikk for å utvide... Damn, det var det med (ser det først inne i selve varen.) Hovedlisten gir ingen hint om at MVA ikke er med: (leste "Kundeomtaler" og må vel si at det ikke styrket mitt inntrykk akkurat, ei heller at bilder på startsiden peker på butikk i Tyrkia?)
Celter Medlem 11. des. 2010 Innlegg 890 Sted Oslo 12. juni 2012 #5 Når jeg leser slikt som: "Pent brukt Aduaemars piguet mekanisk opptrek damme klokke" så styrer jeg unna.
Når jeg leser slikt som: "Pent brukt Aduaemars piguet mekanisk opptrek damme klokke" så styrer jeg unna.
Jon Ali Medlem 4. aug. 2011 Innlegg 1.636 Sted Kristiansand 12. juni 2012 #6 Jeg kjenner ingenting til Mgj.no men dette er fb profilen til han som driver siten. Så da er det opptil enhver å danne seg sin egen mening.
Jeg kjenner ingenting til Mgj.no men dette er fb profilen til han som driver siten. Så da er det opptil enhver å danne seg sin egen mening.