Denne skal testes ut nå, Zelos Helmsman 2 i svart og hvit. Jeg er imponert over finish.
Redigert:
Denne har jeg også bestilt. Har du fått din og hvilket inntrykk har du?Denne er tilbake på lager i 40mm. https://danhenrywatches.com/products/1970-automatic-diver-watch
En er på vei til meg, veldig spent på kvalitet og finish for 250USD
https://www.tidssonen.no/forum/threads/noe-helt-annet-enn-planlagt.49613/Denne har jeg også bestilt. Har du fått din og hvilket inntrykk har du?
Artig å prøve noe nytt som er i en annen skala enn du har fra før. Fint design. Har selv bestilt en Dan Henry 1970 hvor designet er veldig likt.Dette synes jeg var relativt rimelig og spennende:
Spinnaker Bradner
Kjenner ikke noe til merket selv. Modellen er i hvert fall tydeligvis nettopp lansert og det renner over av coupon codes på nett og YouTube som gir 20 % avslag og dermed pris USD 228,- inkludert frakt. Evt kjøpe min enda billigere når jeg selger den dagen etter at jeg får den...
Er det litt in med billige compressor klokker om dagen?
Vis vedlegg 102977
Ser det er flere som modder seiko skx til Unimatic style versjoner, hvor de får tak i no-name urskiver i U1-EM stil... kult design på den U1-EM. Stilig kasse de kommer i daEnig med @Plainview, Unimatic er spennende. Kjøpte nettopp deres U1-FN-modell. Veldig fornøyd med den. Mye for pengene.
De har klart å skape et eget design, som ikke er tilbakeskuende. De to som står bak er da også italienske industridesignere. Alle modellene lager i begrenset ‘opplag’. De bruker Seiko urverk, NH35 mener jeg det er.
Vekker denn e til live igjen.
Noen som har vært borti Helm Watch sin Vanuatu modell? 300m WR, Seiko NH35 verk, 42 mm kasse og et relativt tiltalende design. Usikker på kvaliteten generelt sett men virker som mye klokke til $275.00. Kommer en ny batch med levering nå i Juli.
Hvordan oppleves kvaliteten? Føles det kjipt og billig eller absolut innafor mtp pris?Har en av modellen KHURABURI og den er absolutt et bra kjøp til prisen. Alle batchene av de forskjellige modellene har blitt solgt ut på kort tid.
Kjip og billig virker den vel ikke. Har mange micros i boksen, men denne brukes jevnlig.Hvordan oppleves kvaliteten? Føles det kjipt og billig eller absolut innafor mtp pris?
Vekker denn e til live igjen.
Noen som har vært borti Helm Watch sin Vanuatu modell? 300m WR, Seiko NH35 verk, 42 mm kasse og et relativt tiltalende design. Usikker på kvaliteten generelt sett men virker som mye klokke til $275.00. Kommer en ny batch med levering nå i Juli.
Vis vedlegg 203677
Vis vedlegg 203678