Et lite Ps:
Klokken kom med Bring ca 10 minutter før vi skulle dra med ungene. Jeg rakk mao en kjapp unboxing, men ikke på nett. Og lenken trengte justering. Hev kidsa i bilen og dro av gårde, og svippet innom den meget lokale "AD"en
Dvs urmaker Lohne, tenkte at de kunne klare å justere en Oyster (?) uten å skade klokken for mye. Ja, jeg var desperat.
Løp inn, og leverte babyen (klokken, altså) for en justering. Etter litt prøving og feiling så det ut til at damen klarte brasene.
Det er da jeg eplekjekt sier - "Du kan ikke skifte batteri i den når du er i farten?!?"
Jeg tenkte at det ville slå an med en liten WIS-spøk, og oppfattet at hun sa noe jeg tolket som en liten latter.
Trodde jeg.
Plutselig ser jeg til min STORE SKREKK OG GRU at hun har skrudd av lokket og kikker rart ned i kassen, og hun tar den opp uvørent og går mot bakrommet!!!!!
Jeg er med ett våt av svette!
Og utbryter - "det var en spøk, altså, du trenger ikke skifte batteri!!!"
Hvorpå hun svarer - "nei, den går jo denne her"
Hun identifiserte mao verken at det var en ROlex, at Rolexer er mekaniske, at dette uret var mekanisk, at jeg forsøjte en patetisk spøk jeg aldri mer skal forsøke... Jiiises!
Du snakker! Jaggu var jeg glad da jeg fikk uret på armen. Kommer aldri til å sette mine bein der igjen