Mikkemus og pakken med det rare i

Sorry, skal gå raskt å smertefritt dette her..må faktisk avgårde på fest - uvanlig nok - om ca 30 minutter - så ingen flere dikkedarer :)

Here we go:

ROLEXEXPOLRER001.jpg

ROLEXEXPOLRER002.jpg

Ikke så vanskelig nei :)
ROLEXEXPOLRER003.jpg

ROLEXEXPOLRER004.jpg

Er spent selv, jeg :D

Og: Tidenes goodguy som selger er Larsern, som slengte med diverse assorterte NATOER. Nice :)

Grrrr, skulle gjerne laget en luremustråd, men har ikke tid for f*** ;) :D

ROLEXEXPOLRER005.jpg

ROLEXEXPOLRER006.jpg

Jepp "gamle" Explorer II. Herlig klokke, som skal få NATO-kjørt seg :)
Kjøpt både fordi jeg liker den generelt sett, skiven er herlig, fordi den er nydelig på NATO, og fordi jeg innbiller meg at den kan gå som dressklokke (?). Yohoo :D

Obligatorisk WS :)
ROLEXEXPOLRER011.jpg

Godfølelsen kommer snikende kjenner jeg, denne blir med på fest i kveld :)

O

Et lite Ps:

Klokken kom med Bring ca 10 minutter før vi skulle dra med ungene. Jeg rakk mao en kjapp unboxing, men ikke på nett. Og lenken trengte justering. Hev kidsa i bilen og dro av gårde, og svippet innom den meget lokale "AD"en ;) Dvs urmaker Lohne, tenkte at de kunne klare å justere en Oyster (?) uten å skade klokken for mye. Ja, jeg var desperat.

Løp inn, og leverte babyen (klokken, altså) for en justering. Etter litt prøving og feiling så det ut til at damen klarte brasene.

Det er da jeg eplekjekt sier - "Du kan ikke skifte batteri i den når du er i farten?!?"

Jeg tenkte at det ville slå an med en liten WIS-spøk, og oppfattet at hun sa noe jeg tolket som en liten latter.

Trodde jeg.

Plutselig ser jeg til min STORE SKREKK OG GRU at hun har skrudd av lokket og kikker rart ned i kassen, og hun tar den opp uvørent og går mot bakrommet!!!!!

Jeg er med ett våt av svette!

Og utbryter - "det var en spøk, altså, du trenger ikke skifte batteri!!!"

Hvorpå hun svarer - "nei, den går jo denne her"

Hun identifiserte mao verken at det var en ROlex, at Rolexer er mekaniske, at dette uret var mekanisk, at jeg forsøjte en patetisk spøk jeg aldri mer skal forsøke... Jiiises!

Du snakker! Jaggu var jeg glad da jeg fikk uret på armen. Kommer aldri til å sette mine bein der igjen :D :(

Herlig klassiker.
Du kommer garantert til å få bruk for de natoene som fulgte med.
En av de klokkene som gjør seg best på nato syns jeg.
Gratulerer med den og kos deg på fest.:D

Gratulerer så mye:) Explorer II er meget flott! Historien med damen bak disken ler jeg nok godt av en stund i kveld ;)

Grattis med NYDELIG klokke, og en historie som du sannsynligvis vil le av noen uker:D
Er forresten skremmende hvor lite kunnskap enkelte "urmakere" har, kunne like gjerne ha solgt pølser på 7-11.

Nyt klokken på fest ikveld!:cool:

Hahahaha! Fantastisk!

Og utrolig stilig klokke du har fått deg. Du har og stille med den der når du skal få tafse på chronoswissen! ;)

Gratulerer med et flott ur som egner seg ypperlig på NATO! :)

Tross den åpenbare inkompetansen hos batteriskifteren gjennomførte hun litt av et C-moment ved å få av baklokket i det hele tatt, det er ikke bare å bruke neglesaksa på slikt. Ville sjekket gjenger og baklokk nøye når festen er over (håper ikke det er pool-party).

Grattis med en kjempeflott klokke :)

Kjente at jeg fikk vondt i magen da jeg leste historien om den kunnskapsløse damen bak disken. Men, hva kan man forvente? Her i byen ansetter den lokale AD´en nesten utelukkende unge, pene damer, som sikkert er flinke til å selge klokker til menn med for mye penger, men de har null kunnskap. Slikt skremmer meg litt.