Min FØRSTE Uniboxing!

Medlem
22. nov. 2010
Sted
Stavanger
(så først nå at jeg har brukt samme navn i posten som Fossdal..ikke meningen )

Da er det endelig min tur:p

Det har vert mange utpakkinger i det siste, men jeg regner med at det alltid er kjekt med en til?;):D

Først og fremst! Rett på sak! ;)

(vant ikke noe på flaksloddet)

Yess!! En flunkende ny drinkpinne! :cool: Rett og slett nydelig!

Nærbilde må til. Nydelige former :) Dette er min smak! Blir tørst av å se på dette...

;)

Rett og slett nydelig! Gratulerer så mye, disse har jeg hørt mye om!

Fytti.. Det topper seg her om dagen, også både skive og bezel i oransje a gitt!
Hvaslags urverk sitter i henne? Jeg mener... ehm, hvem sitt verk var dette?

Gratulerer med nytt!

Har sansen for disse, men lurer på om jeg personlig ville gått for den grønne utgaven.

Uansett er det utrolig kult at disse også har kommet til TS! Ikke noe man ser hver dag :)

????
Vi følger nok ikke med i tiden her ute på landsbygda. Her brukes det fortsatt en bjørkekvist eller en kam - alt etter hva man har for hånden.

Vel, gratulerer så mye. Håper den ikke kostet så mye at det går ut over klokkebudsjettet:D

Ta det med ro, bare en Patek i platinum med tourbillion. Den er orange, men som Juice sier, hadde kanskje gjort seg best i grønt :)

Marius T, hvis det er noen trøst... Jeg er sikker på at du har sett mange av disse i Singapore.

Litt flere bilder av min kjære ;)

Raymond Weil Maestro. 39.5 mm i diameter, 9 mm tykk. På sort skinreim. Blå visere, stor sekundviser. Dato kl 3.
Nyydelig klokke. De romerske tallene skinner i lyset. En elegant og flott klokke til en ok pris. Jeg er veldig, veldig fornøyd. ;)

Gratulerer med nytt.:D
Fin å ta "jomfrudommen" med den der. Utboksing er alltid gøy vettu.;)