Min første grønne boks...

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Sted
Arendal
Under 30 timer fra jeg overførte penger dukket det opp en skoeske, meget raskt levert og i den stand som forespeilet.

Mitt deilige ur!

96286567.jpg

15894655.jpg

66611415.jpg

48303275.jpg

28702261.jpg

26675840.jpg

Jeg er lykkelig!!

Takk for titten :D:D

Grattis med noe av en grail for egen del!
Ser den kom med klokken stilt og riktig dato og greier, ordensam selger det :) -TS?

Se der Rød, sto den til forventningen? Hvis ikke tar jeg den any day! Gratulerer igjen. Nyyyydelig verktøy..

Takk, Gentlemen! Sto absolutt til forventningene, ja.

Jeg angrer ikke på Seadweller valget, jeg har vurdert det meste av Rolex de siste månedene og vaklet fra det ene til det andre. Det jeg vurderte sterkest for et par måneder siden var 16613, et fantastisk flott ur men ble usikker på om det var "helt meg". Jeg følte Seadweller passet til alt, derfor.
16613 en gang i fremtiden er nok mulig, men nå skal jeg "venne meg til" Rolex og kose meg med denne...så skal jeg bytte litt med ML'n som er vesentlig større men allergisk mot vann :)

Hvaaaaaa? Intet verktøysett, ingen Buhlmann tabell ??????

Men hva gjør vel det :) Gratulerer så mye med en herlig klokke. Det er først når du har fått båret den noen dager at du stiller deg helt og fullstendig uforstående til dem som mener at SD er litt for stor og kraftig.

Nå venter vi bare på WS tatt i rette omgivelser - les: sjø, hav, tang, tare, vann osv. osv :D

Frode.