Min første klokke - en takk til alle som har bidratt med lesestoff her inne

COA

Medlem
18. okt. 2013
Innlegg
12
Hei,

Jeg er fersk på dette forumet og med klokker generelt, men som så mange av dere har jeg fått en stor interesse for klokker. For meg startet det hele med en gammel klokke (gullur Omega seamaster) jeg fikk av min far. Etter å ha satt på ny reim og hatt den på service ble den tatt i bruk og dermed ble også nysgjerrigheten på andre Omega-ur trigget. Etter å ha lest på dette forumet har både interessen og kjøpelysten økt - noe som i dag materaliserte seg i den ny Omega Seamaster Aqua Terra. Var hos forhandleren i dag og bestilte :eek:

Ønsker å rette en stor takk til alle som bidrar med informasjon og kunneskap her inne - for meg har den vært uvurderlig. Håper en dag å kunne bidra selv!
 
Nydelig klokke!

Egentlig litt rart at det ikke er flere AT'er på sonen.

23110422103001-20.png
 
Enig i at denne er en skikkelig utfordrer til DJ2. Men jeg liker At om mulig enda bedre. Tror dette blir en klokke du kommer til å ha lenge. Skikkelig flott er den! gleder med til WS og se kanskje se den live.
 
Jeg prøvde denne på armen hos en forhandler i Gøteborg for noen uker siden, og den er utrolig lekker. Nærmest levende blåfarge på skiva, og de hvite/sølvfargede markørene gir en nydelig kontrast. Hadde det ikke vært for at kona allerede hadde shoppet bort pengene på unyttige ting som klær og sko, skulle jeg gjerne slått til på en sånn :)

Gratulerer!
 
ENDELIG!! 1 ukes ventetid er helt innenfor synes jeg, men det føltes mye lengre.

IMG_1089_zps7d6c5b1a.jpg

IMG_1090_zpsce53300f.jpg

0c50334a-66b3-4990-9b52-c6475c56c069_zps42d84231.jpg

IMG_1092_zps930c4b45.jpg


Veldig fornøyd :)