Min Første klokke :)

Medlem
20. mai 2012
Sted
Bodø
Etter å plutselig ha fått den store "klokke feberen" satt jeg på nette å forsøkte å finne ut om det var noen kupp der ute. Var millimetre i fra å kjøpe en Omega Speedmaster 3220.50.00 for 14K (kraftig nedprutet). men denne var kjøpt i tyskland å det var ingen papirer med, å jeg kjente skepsisen kom krypende. Så jeg stakk innom ProTid i Bodø å fikk slått av en klokkeprat. Det endte opp med at jeg kjøpte en Speedmaster 3210.50.00 fra butikken i stedet. :) Nå er det vell bare på å vente at behovet setter inn igjen på nytt regner jeg med? er det ikke slik det fungerer? :) Nå her jeg liten peiling på klokker, men håper jeg ikke har bommet helt med denne. Hva synes "Urfolket" her? er allerede ute etter å få tips til hva neste ur kan være.

Gratulerer så mye med ny klokke, men HVOR er bildene? :p

Nå som du har en måneklokke ville jeg sett meg etter en dykkerklokke/beater.
Hvilken pris snakker vi?

Gratulerer med speedy.. Du kan aldri slå feil med den.. En klassiker.. :D

Du må følge den lande tradisjonen og unboxe ....

Gratulerer med flott klokke :) Da er det bare å få lastet opp noen bilder, så vi andre også kan få se herligheten ;)
Som flere andre sier, er en dykker aldri feil.

Gratulerer så masse, og bilder... Vi er avhengige av bilder!

Når sulten igjen vekkes trenger du en rimelig beater( feks seiko ) og en fin dykker:)

Gratulerer med speedy! Flott klokke!

Deter åpenbart at du trenger en dykker, men jeg er ikke enig i at den skal være neste. Speedyen er en flott hverdagsklokke, det du trenger nå er et dressur!

Bilder må man ha.

IMG_1202.jpg
[/IMG]
IMG_1201.jpg
[/IMG]

måtte lære meg å laste opp først. :) her er et par fra i dag.

tenker og dykker, sikler litt etter en Breitling Avenger Seawolf som min neste. :)

Grattis med meget fin klokke! Utvilsomt et godt valg.

Hvis du liker breitling, ville jeg sjekket ut superocean heritage serien, kanskje den faller i smak.

Superocean héritage og Seamasteren er absolutt den type ur jeg har lyst på som mitt neste. Men det er jo en herlig prosess å finne ut hvilket ur man skal ha, for så å kjøpe det. :)

Gratulerer! Du har gjort ett MEGET fornuftig valg! Lykke til i jakten...Det er herlig :)

Gratulerer med en flott Omega!:D
Lykke til med jakten videre! Jeg ville sett meg om etter en dykker!:D
En Rolex Submariner blir aldri feil!;)