Hva slags type er det du generelt ser etter?Skal kjøpe meg min første ordentlige klokke, og trenger noen tips. Har sett meg ut Tudor Black bay Blue, men denne faller noe utenom budsjettet som ny.
Takk for svar
Ser etter en klokke med reim, med eller uten dato. At den kan bades med er et stort pluss!Hva slags type er det du generelt ser etter?
Med lenke? Dato? Bades med?
Som nevnt over, er det en fordel å holde utkikk på bruktmarkedet, da man som ny kan gjøre et godt kjøp uten å tenke så mye på tapet med nytt.
Ellers, om dato er noe du trenger på en klokke, kan jeg varmt anbefale en Omega Seamaster Professional. Hadde en slik selv inntil nylig, og det er flotte klokker.
Den som @Ban viser over her er flott, og den modellen som er å få per idag.Hvilken av seamasterene? Har du en referanse? er jo en jungel av seamasters der ute!
I tillegg, hvilken "familie" hører den aktuelle seamasteren til?
Ser etter en klokke med reim, med eller uten dato. At den kan bades med er et stort pluss!
Takk for gode svar! Skal se videre på både longines og Omega, og det frister jo med en flunkende ny black bay!
Lurer fortsatt på om dere har tips til flere gode bruktmarkeder så man kan følge med på hva som fins der ute!