Min første "ordentlige" klokke.

Grattis med nytt!
Flott TAG Heuer.

Og, ingen grunn til å være "beskjeden" på egne vegne ift denne nyanskaffelsen. Kjøp de klokker du selv liker og føler for, og ikke bruk en kalori på hva andre måtte mene.

Enjoy!:cool:
 
Grattis med nytt!
Flott TAG Heuer.

Og, ingen grunn til å være "beskjeden" på egne vegne ift denne nyanskaffelsen. Kjøp de klokker du selv liker og føler for, og ikke bruk en kalori på hva andre måtte mene.

Enjoy!:cool:

+1 :)

Gratulerer så mye med en fin Tag - det er ingen som kan argumentere godt for at Tag ikke er fine klokker av høy kvalitet, resten er for det meste bare personlige preferanser. Kos deg med en flott klokke :).
 
Gratulerer med ny klokke! Tag Heuer er på ingen måte i bunnsjiktet her på sonen, det er flotte klokker med god kvalitet! Slit den med helsa :)
 
Tusen takk for alle tilbakemeldinger, godt å høre at det ikke bare er meg som syntes denne er pen! Målet er en Seadweller om noen år! Med en gang jeg fomlet over dette forumet kunne jeg ikke skjønne at noen kunne ha en slik interesse av klokker som mange har, og er villig til å bruke hundretusener på noe slikt. Nå har jeg like dilla selv, og blir nok å se på tidssonen fremover :D

Her er forresten et bilde, hvor jeg syntes klokket var i et passende miljø. Selv om dette ikke er en racing-klokke.