Min første Panerai er bestilt!

Medlem
10. april 2013
Da er endelig min første Panerai bestilt!:D:D:D Det ble en PAM005 som jeg elsker utseendet på og som også passer lommeboken. Levering er forventet i juni/juli. Hvordan skal jeg få tiden til å gå? Noen som kan tipse om noen nettbutikker som selger reimer? Eller kanskje har litt tips om hva som passer til?

Hehe. Gratulerer, vi gleder oss til unboxingen! Greg stevens design, simona straps og mye annet er fine remmer:)

Det dukker stadig opp noen til salgs her på sonen, Havvo har jo noen til salgs nå. Jeg har kjøpt noen av dem, men fortsatt har han flere til salgs:cool:

Gratulerer med godt valg! Stas med ny klokke:)

Slår også et slag for PAMs egne reimer, og da spesielt Assolutamente, her på min (nå solgte) 005:
DSC_0384_zps2b5b42ab.jpg

DSC_0379_zps3665c374.jpg

Og om du har bestilt den ny hos AD får du sikkert en ok pris ved reim-bestilling samtidig.

Redigert:
Gratulerer med godt valg! Stas med ny klokke:)

Slår også et slag for PAMs egne reimer, og da spesielt Assolutamente, her på min (nå solgte) 005:
DSC_0384_zps2b5b42ab.jpg

DSC_0379_zps3665c374.jpg

Og om du har bestilt den ny hos AD får du sikkert en ok pris ved reim-bestilling samtidig.

Takk for tips! Fikk en veldig bra deal på akkurat denne reimen, så den er i boks! Er det bare meg eller er det veldig få som liker den "orange" reima som følger med 005?

Gratulerer så mye med PAM 005, det er en flott klokke! Det var også min første panerai.
Jeg kjøpte et reim etui slik at jeg kunne organisere reimene mens jeg ventet.

Takk for tips! Fikk en veldig bra deal på akkurat denne reimen, så den er i boks! Er det bare meg eller er det veldig få som liker den "orange" reima som følger med 005?

He he, nei, den er grusom, så da er vi to:)

Gratulerer, vi gleder oss.

Si meg, har du handlet hos Bjerke?
Synes du skrev noe om at du hadde fått en bra deal på Assolutamente-remmen. Bjerke og "god deal" er ikke akkurat det vi leser mest om her på forumet. Skulle vært artig å få vite hva du fikk den for.

Gratulerer, vi gleder oss.

Si meg, har du handlet hos Bjerke?
Synes du skrev noe om at du hadde fått en bra deal på Assolutamente-remmen. Bjerke og "god deal" er ikke akkurat det vi leser mest om her på forumet. Skulle vært artig å få vite hva du fikk den for.

Det får nesten bli min lille hemlighet:)