Da var det endelig min tur, etter en lengre periode med ferie fra sonen var tiden kommet for å sjekke markedet for interessante objekter som kunne matche innholdet på klokkekontoen.
Finn.no og sonen ble sjekket i tide og utide, og mangt et ur ble vurdert.
Endelig fant jeg noe av interesse, kontakt ble opprettet, avtale ble gjort, og den laaaange postgangs-ventetiden kunne begynne.
Gårsdagen gikk mer eller mindre ut på pakkesporing, men etter endt arbeidsdag var den fortsatt ikke ankommet destinasjonen. Litt skuffet satte jeg meg i bilen og kjørte hjemover, men bestemte meg for å svinge bortom den lokale mat- og postutleverings establissementet.
Og der....
....imens man står i kassekø med melk og brød....
....svinger en velkjent bil inn på parkeringsplassen....
Jeg kunne sikkert holdt dette gående i lang tid, men over til det interessante;
PAKKE!
La oss sjekke innholdet
Sort boks?
Propell?
Joda, som de skarpe lesere allerede vet har vi med en Breitling og gjøre.
Ny boks i boksen.
Men hvilken modell kan de være?
...en pent brukt SuperOcean Steelfish A17390 X-Plus fra 2007!
Denne kommer opprinnelig fra Mogens, med en liten pit stop innom crlien, før den fant veien hjem til meg
Obligatorisk WS ble tatt før lenketilpassing
Takk for titten!
Finn.no og sonen ble sjekket i tide og utide, og mangt et ur ble vurdert.
Endelig fant jeg noe av interesse, kontakt ble opprettet, avtale ble gjort, og den laaaange postgangs-ventetiden kunne begynne.
Gårsdagen gikk mer eller mindre ut på pakkesporing, men etter endt arbeidsdag var den fortsatt ikke ankommet destinasjonen. Litt skuffet satte jeg meg i bilen og kjørte hjemover, men bestemte meg for å svinge bortom den lokale mat- og postutleverings establissementet.
Og der....
....imens man står i kassekø med melk og brød....
....svinger en velkjent bil inn på parkeringsplassen....
Jeg kunne sikkert holdt dette gående i lang tid, men over til det interessante;
PAKKE!
La oss sjekke innholdet
Sort boks?
Propell?
Joda, som de skarpe lesere allerede vet har vi med en Breitling og gjøre.
Ny boks i boksen.
Men hvilken modell kan de være?
...en pent brukt SuperOcean Steelfish A17390 X-Plus fra 2007!
Denne kommer opprinnelig fra Mogens, med en liten pit stop innom crlien, før den fant veien hjem til meg
Obligatorisk WS ble tatt før lenketilpassing
Takk for titten!