Min første unboxing

Medlem
4. aug. 2013
Innlegg
78
Sted
Trondheim
Hei, alle sammen!

Her kommer min første (men forhåpentligvis ikke siste) unboxing på tidssonen. I sommer ramlet jeg tilfeldigvis inne på tidssonen.no, og siden har jeg vært frelst av klokkebasillen. Utallige timer er gått med til lesing om, og sikling over alle de flotte urverkene folk her inne så gladelig deler hver dag. Dette er imidlertid en av mine første egne poster. Ser at dere har en introduksjonstråd, og jeg skal prøve å skrive litt om meg selv i denne i løpet av kvelden!

Nok prat, tid for bilder.

Pakke fra DHL
DHLpakke_zpsc3ebf9c7.jpg



Hamilton
Boksipappeske_zps671c6838.jpg



Khaki Field 38 mm med silver dial og brun lærreim
Iboksmedplastikk_zps69fe2dec.jpg



Baksiden som viser mitt første sveitiske urverk. Jeg synes det er vakkert!
Baksideurverk_zpscde86bf3.jpg



Obligatorisk(?) wrist shot
Wristshot_zps005a5f6f.jpg



Litt lek med en fotoredigeringsapp
Redigert_zps3ffba70d.jpg



Klokken har nå sittet på armen i underkant av to timer, og så langt er jeg nyforelsket. Da jeg er student er ikke klokkebudsjettet all verden. Etter litt research synes jeg at jeg har fått mye for pengene her. Mitt første kjøp etter at galskapen begynte var en SKX007 som jeg også er meget fornøyd med. Jeg ville nå ha en klokke som var litt mer dressy, men samtidig casual, noe jeg synes denne klarer rimelig greit. Synes også at 38 mm passer bra på mine tynne håndledd, hva synes dere?

Gjerne kom med konstruktive tilbakemeldinger om jeg burde gjort noe annerledes!

Mvh
Rikhard
 
Gratulerer med en flott anvendelig klokke :) Tror den kan brukes til som mangt! Jeg synes ikke den var for stor for armen din!
 
Velkommen hit og gratulerer med en flott Hamilton. Den må du ta med på GTG så vi kan få tafse litt på den. :)