Min første unboxing...

Medlem
24. mai 2011
Sted
Bergensområdet
...og jeg kjenner meg litt beklemt...
Men jeg har knipset litt, så here goes:

003.jpg

005.jpg

007.jpg

009.jpg

En Certina First Automatic. 40mm, ETA 2836, 200m. A dressy diver, or a divy dresser? :)

013.jpg

032.jpg

034.jpg

036.jpg

038.jpg

030.jpg

Jeg er absolutt fornøyd, dette er en robust hverdagsbeater. Prisen fra forhandler i Norge var på 4590,-.
Jeg er skuffet over lumen, det skal være C3, men med så store felt burde den vart mye lenger enn det den gjør.
All by all, mye klokke for pengene. Har en del reimer på vei, kommer tilbake med flere bilder da.

PS, Lillegutt ville prøve klokken også!:D
016.jpg

Lekker!
Min er "midlertidig lagret hos tollvesenet":twisted: Lagt siden 15.sept. Så du kom meg jaggu i forkjøpet med unboxing av denne:D
Men kjekt å kvele ventetiden med litt bilder!! Skal selv bruke den til litt mer dressy anledinger. Men den kan jo fort bli en "daily":)

Flott den der, gratulerer! Er den littegran Exp I inspirert? Ikke noe galt i det, tvert i mot ;)
Finnes den med hvit skive? Har du i tilfelle link?
:)

Gratulerer med første unboxing! Certina lager klokker med god kvalitet til god pris. Bang for buck med andre ord :)

Riktig så ren og pen klokke. Likte lenken. Funker til alt den der. Gratulerer med første unboxing.

Gratulerer med en flott Certina. Solid kasse, flott lenke og et klassisk utseende. Min gamle urmaker sa alltid at Certina var noen solide travere og, som det også er nevnt lengre oppe her: "Mye klokke for pengene"

Jeg er ikke den eneste som har vert en tur innom Protid i dag ser jeg ;) Gratulerer med flott og elegant Certina! Likte designet på den ;)

Torje:mrgreen:

Gratulerer! Et meget godt valg!
Et ur som passer til både sport og pent. Lekkert!

Gratulerer med ny Certina. Jeg angrer som en hund på at jeg solgte min automatiske Certina. Klokken så meget solid og fin ut. :)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! :)
Det som gjorde at jeg falt for denne klokken, er at den er så symetrisk. Alle indexene 3,6,9 og 12 er like, selv om den har både dag og dato.