Min første unboxing

Medlem
3. aug. 2011
Sted
Lillestrøm
Da var det min tur til å unboxe, endenlig!
Man blir ganske gal av å vente på at den riktige klokken skal dukke opp når man har bestemt seg for å handle. Det har ikke vært mange ukene jeg har ventet men det har føltes som en evighet, så når drømmeklokka dukket opp til salgs var det ingen grunn til å sitte på gjerdet å vente. Så da slo jeg til med en gang.
Men men, nok prat, heres some pics:

Godt pakka inn
image.jpg

Med riktig verktøy, er jobben lett!
image-1.jpg

image-2.jpg

hmmmm, hva slags merke skjuler det seg inni her?
image-3.jpg

Jøss, en krone, katta er tydeligvis mer interessert i hva som skjuler seg inni ytterboksen.
image-4.jpg

trommevirvel...........
IMG_9279.jpg

Ingen tvil om merke, men hvilken modell er dette?
IMG_9280.jpg

En dønn strøken Rolex Explorer II :D
IMG_9281.jpg

IMG_9277.jpg

IMG_9272.jpg

Og et par wristshot:

image-7.jpg

IMG_9268.jpg

Har vært litt skeptisk til om 40mm kommer til å føles lite, men dette er en størrelse jeg virkelig synes er behagelig å gå med.
Jeg har ikke gjort mye annet enn å kikket på klokken min idag, men har vel ikke en eneste gang fått med meg hva klokkeslettet er, hehe.

Dette er en av drømmeklokkene mine, så nå er det vel bare å sette igang med å spare til 16610 fra fødselsåret mitt:)

Katta var litt interessert i hva som befant seg inni boksen også :)

image-5.jpg

image-6.jpg

Wohoo! Kongeklokke.:D Grattis.
Gode avgjørelser kan så avgjort tas på sekundet.

Denne står på lista mi også.
Det tar jo helt av på utboksinger her om dagen.
Fete klokker i fleng.

Grattis ;)

Håper du husket å ta hangtags´ene ut av bobleplasten, før du kastet den :p

Gratulerer med en flott Explorer II.

Ser du har fått den potensielt spennende modellen med store lumedots. :cool:

Gratulerer med et nydelig ur! Bare å bestille seg en Norgesnato nå, det kler den veldig til forskjellige høytider..

Takk for det folkens, meget fornøyd hittil.

Jayeff, hangtagsa er tatt ut og lagt i boksen;)

Nato må bestilles ja, har sett endel bilder av exploreren med forskjellige farger på natoen, og jeg synes det er få klokker som kler nato så godt. Norgesnato er seff et must:)

Ser ut til at både katten og jeg har lik smak........nydelig med den hvite skiven.:p
Et meget godt valg.

Er det noe spesielt med disse lumedotsene? Det har jeg ikke fått med meg.

Ser du fant den andre tråden. ;)

Man ja, det er gjort en endring på lume-dotsene
Kan kanskje se ut som at bezelfonten er litt tynnere på din versjon også. Men her er jeg usikker, har bare fått sett på et par bilder. Og bilder kan veldig fort lyve.

Disse katteeierne, disse katteeierne...

Jeg ville ha sjekket bobleplasten for kattematrester, min godt trente intuisjon sier meg nemlig at forrige eier har minst en katt, sannsynligvis to. Han har åpenbart benyttet klokkeboksen til å oppbevare katteforet! Det er derfor katten din er så gira.

Gratulerer med en super klokke. Jeg må nok innrømme at den hvite skiven er det som gjør denne så spesiell! (bommet selv med en sort...).

Kos deg med den...

Jeg ville ha sjekket bobleplasten for kattematrester, min godt trente intuisjon sier meg nemlig at forrige eier har minst en katt, sannsynligvis to. Han har åpenbart benyttet klokkeboksen til å oppbevare katteforet! Det er derfor katten din er så gira.

Gratulerer med en super klokke. Jeg må nok innrømme at den hvite skiven er det som gjør denne så spesiell! (bommet selv med en sort...).

Kos deg med den...

+ 1

Dette er en av de peneste klokkene Rolex har laget. Basta!

Gratulerer så mye!