Min første unboxing

Jeg ville ha sjekket bobleplasten for kattematrester, min godt trente intuisjon sier meg nemlig at forrige eier har minst en katt, sannsynligvis to. Han har åpenbart benyttet klokkeboksen til å oppbevare katteforet! Det er derfor katten din er så gira.

...

Det er delvis riktig!

DSC_0056-2.jpg

De er to :)

Men, kattematen oppbevarer jeg i en boks fra Glycine...

Grattis!

Flott Rolex det der! :D

Takk:)

Gratulerer med en flott Rolex. Har siklet på den lenge.:D

Det er bare å få handlet seg en, du kommer ikke til å angre;)

Gratulerer! Nydelig!

Takk!

Jeg ville ha sjekket bobleplasten for kattematrester, min godt trente intuisjon sier meg nemlig at forrige eier har minst en katt, sannsynligvis to. Han har åpenbart benyttet klokkeboksen til å oppbevare katteforet! Det er derfor katten din er så gira.

Gratulerer med en super klokke. Jeg må nok innrømme at den hvite skiven er det som gjør denne så spesiell! (bommet selv med en sort...).

Kos deg med den...

Det var nok noen lukter der ja, for jeg fikk ikke lov til å pakke opp klokken uten nøye inspeksjon fra "leoparden" :)

+ 1

Dette er en av de peneste klokkene Rolex har laget. Basta!

Gratulerer så mye!

Takk, det er min oppfatning også, jeg føler dette er en rolex som har alt jeg ber om, både funksjonsmessig, og designmessig.

Nydelig. Denne må jeg også få kjøpt meg en gang.
Gratulerer så mye.

Takk, det er bare å få kjøpt seg en, virker ikke som den nye exploreren høster så gode tilbakemeldinger, så denne kommer nok til å bli ettertraktet på bruktmarkedet;) Får vi håpe, hehe.

du er en heldigris du!

En skikkelig en også;)

Takk, skal handle inn endel nato, synes denne klokken kler nato meget godt, er det allright kvalitet på reimene på straps.no?

Ja, vil si det. De er sikkert kinaprodusert med såpass lav pris, men kvaliteten ser helt fin ut, og han som driver det er en hyggelig kar med god service. Personlig liker jeg best MOD-nato og maratac, men det er hovedsaklig pga mindre avstand mellom bøylene. Straps.no har til gjengjeld mye mer utvalg i farger.