- Medlem
- 11. juni 2008
Dere vet hvordan det er.. ventinga fra man har bestilt og betalt, og til fedexmannen ringer... Den ventetiden er fæl! Min ventetid skulle vise seg å bli lenger enn planlagt, fordi man hadde hatt problemer ved fabrikken. Men endelig er tiden kommet, og jeg kunne bokse ut min nyeste anskaffelse!
Jeg lover at dere får se bildene i den rekkefølgen jeg bokset ut; ikke noe juks og fanteri med pappesker som allerede har blitt åpnet, eller klokker som er pakket ned i boks igjen for å ta utboksingsbilder
Her er den - min splitter nye De Havilland DH-01;
Hvis noen lurer, så inneholder den oransje og svarte boksen et anemometer som jeg fikk som et plaster på såret fordi de brukte så lang tid på å få sendt pakken - jeg har ikke peiling på hva jeg skal bruke det til, men jeg kan i allefall si at jeg har et
Og her var den på hånden;
Førsteinntrykket er at den oser av kvalitet. Veldig deilig!
Jeg lover at dere får se bildene i den rekkefølgen jeg bokset ut; ikke noe juks og fanteri med pappesker som allerede har blitt åpnet, eller klokker som er pakket ned i boks igjen for å ta utboksingsbilder
Her er den - min splitter nye De Havilland DH-01;
Hvis noen lurer, så inneholder den oransje og svarte boksen et anemometer som jeg fikk som et plaster på såret fordi de brukte så lang tid på å få sendt pakken - jeg har ikke peiling på hva jeg skal bruke det til, men jeg kan i allefall si at jeg har et
Og her var den på hånden;
Førsteinntrykket er at den oser av kvalitet. Veldig deilig!