La meg gå rett på sak (med de sedvanlige beklagelsene over manglende billedkvalitet) med min første unboxing av en klokke som kanskje ikke er så veldig vanlig her.
Hva kan dette være? Ikke helt enkelt å gjette ennå
OK, la oss åpne den hvite pakken:
Ypperlig, en ny hvit konvolutt
Heldigvis er den en boks der; men hva slags boks?
OK, her kommer den. Men ... ai-ai ... Roger Dubuis!?
Overalt beskrevet som "haute horologie" (hva betyr _egentlig_ det?), men for meg virker de fleste
modellene ganske stygge, rett og slett.
En nydelig boks (sandaltre? uansett, noe som gir klokken en veldig god lukt) ...
Der var den, ja. Ser ikke så verst ut for å være en RD:
Ut av boksen:
En Sympathie i mer eller mindre massivt hvitt gull. 46mm ... deilig. Synd at bildet er så dårlig, men jeg er faktisk blitt veldig glad i denne. Detaljene virker meget forseggjort og utseendet er faktisk helt fint, samtidig som det er _litt_ spesielt. En perfekt dressklokke der jeg sitter på jobben i T-skjorte og kortbukser
Denne er en limited edition som kommer i et opplag av 28 klokker; totalt. Og: jeg blir rett og slett glad når jeg tar på meg denne, så hva mer kan man ønske seg?
Jeg har skjønt at WS er obligatorisk, men strengt tatt burde jeg vel kunne tatt på meg en skjorte ...
For å yte denne fine klokken litt rettferdighet, låner jeg et bilde eller to fra nettet. Onkel google har problemer med å finne bilder av denne; det er vel et godt tegn? Uansett, etter litt leting fant jeg:
Den neste er vel tydeligvis min klokke i en gammel annonse:
Til sist tar jeg sjansen på å vise klokken fra annonsen som jeg kjøpte den via:
Takk for tålmodigheten, og ha en fin dag alle sammen!
Hva kan dette være? Ikke helt enkelt å gjette ennå
OK, la oss åpne den hvite pakken:
Ypperlig, en ny hvit konvolutt
Heldigvis er den en boks der; men hva slags boks?
OK, her kommer den. Men ... ai-ai ... Roger Dubuis!?
Overalt beskrevet som "haute horologie" (hva betyr _egentlig_ det?), men for meg virker de fleste
modellene ganske stygge, rett og slett.
En nydelig boks (sandaltre? uansett, noe som gir klokken en veldig god lukt) ...
Der var den, ja. Ser ikke så verst ut for å være en RD:
Ut av boksen:
En Sympathie i mer eller mindre massivt hvitt gull. 46mm ... deilig. Synd at bildet er så dårlig, men jeg er faktisk blitt veldig glad i denne. Detaljene virker meget forseggjort og utseendet er faktisk helt fint, samtidig som det er _litt_ spesielt. En perfekt dressklokke der jeg sitter på jobben i T-skjorte og kortbukser
Denne er en limited edition som kommer i et opplag av 28 klokker; totalt. Og: jeg blir rett og slett glad når jeg tar på meg denne, så hva mer kan man ønske seg?
Jeg har skjønt at WS er obligatorisk, men strengt tatt burde jeg vel kunne tatt på meg en skjorte ...
For å yte denne fine klokken litt rettferdighet, låner jeg et bilde eller to fra nettet. Onkel google har problemer med å finne bilder av denne; det er vel et godt tegn? Uansett, etter litt leting fant jeg:
Den neste er vel tydeligvis min klokke i en gammel annonse:
Til sist tar jeg sjansen på å vise klokken fra annonsen som jeg kjøpte den via:
Takk for tålmodigheten, og ha en fin dag alle sammen!