Min første utpakking her

Denne var virkelig flott.
Her snakker vi rookie unboxing og high class.:p

Også kan jo bruke boksen som et lite bord til å ha en liten styrketår på.

Hei og velkommen! Denne utboksingen hadde jeg sansen for:)

Gratulerer med nytt, og ikke minst et val utenfor boksen (høhø)

Gratulerer!:D
En eksotisk, eller skal vi si sær klokke. I ordets aller beste forstand.

Helt rå. Gratulerer. Føler du ikke prater dem opp med utsagnet fin til RD å være ;)

Nok engang: tusen takk for en meget hyggelig velkomst og gratulasjoner. Jeg har lest dette forumet nesten hver dag i et halvt år og det var vel kanskje på tide å "bidra" litt.

@Mathfjeld: takk, og hyggelig å lese.

@adamskater: kameraet er speilløst, første NEX-3. Helt greit kamera; det er fotografen som er på bærtur.

@Minuteman og andre: boksen er helt topp, den beste jeg har, og så lukter den så godt.
Remmen er 27/18. Jeg er litt usofistikert og liker litt bredere; heldigvis kom denne med en brun (dessverre)
men helt nydelig 27/24 rem som er den jeg bruker. (Unboxingen skjedde strengt tatt ikke idag)

Faktisk gir denne remmen mye av gleden ved denne klokken.

Jeg synes også 28/18 remmen på min AP blir for snaut. Hvis noen har noe tips om AP rem på 28/24 eller lignende mottas alt med takk!

@Braute: takk for tipset; jeg har heldigvis endel styrkende drikkevarer her på kontoret ;)

@Eski: har du sett noen av RD'ene? Ser grusomme ut på nettet, kanskje bedre live.

(En dag vil jeg forhåpentligvis også kunne quote deres innlegg i mine svar)

Nok engang: tusen takk for vennlig velkomst!

Et høyst uvanlig ur. Aller først, jeg liker det! Som leser av alt urmakteriale jeg kan komme over, har jeg forstått at dette er øverste hylle.

Så må jeg bare berømme deg for til de grader å gå egne veier, og handle (for betydelig beløp formoder jeg;) ) et ur som du liker og som er sååååå lite mainstream som det kan bli.

Håper og tror at du blir fornøyd med denne suverene klokken.

Gratulerer :)

Gratulerer så mye!
Dette var et friskt pust på TS - og veldig hyggelig å se en RD her ute. Manufakturen står så til de grader sterkt i "verden utenfor Norge", som den anerkjente manufakturen den er.
Flott ur - enjoy!
;)

Tusen takk for de gode ord. Jeg blir glad når jeg har denne på meg, men jeg får en enda bedre følelse etter å ha lest de hyggelige ordene fra dere angående kvaliteten på urverket.

Ha en fin dag!

Gratulerer med spenstig nytt. Har sett tre av klokkene dine nå (med "dagens klokke"). Virkelig et friskt pust blant samlinger som ofte kan bli litt like og fargeløse. Har du mer spennende på lur? Hadde vært kjekt med en liten presentasjon av klokkene, evt egen tråd.