Min første Winder.

Medlem
11. des. 2010
Innlegg
109
Sted
Bergen
:D
Må bare dele et par bilder av min første Winder:D som kom i dag (Beco Cool Carbon Style 3 Expert watch winder). Fikk et godt inntrykk av denne :D Noen andre som har kjennskap til denne ?

5477434600_9454b076e4.jpg


5476834901_fde5109b7b.jpg


God Helg ! :D
 
Jeg har hatt en Cool Carbon i flere år, og det er god kvalitet, spesielt i forhold til prisen. Har også solgt en del av de, og har aldri fått klager eller reklamasjoner. så der er du trygg...
 
Dette design har jeg aldri sett...

Ganske kul. Gratulerer. Har begynt å se etter en med plass til flere ur. Kanskje en slik gjør susen. Ganske subjektivt, men merker du om den bråker mye? Går alle tre klokker samtidig rundt eller er programmene individuelle? Nok en gang, gratulerer...
 
Ganske kul. Gratulerer. Har begynt å se etter en med plass til flere ur. Kanskje en slik gjør susen. Ganske subjektivt, men merker du om den bråker mye? Går alle tre klokker samtidig rundt eller er programmene individuelle? Nok en gang, gratulerer...

Takk :). Winderen er svært støysvak. Hvis den hadde stått på nattbordet kunne den svake summingen muligens vært til sjenanse, men andre steder må du stikke øret inntil den for å høre den ;). Klokkene kan programeres hver for seg :D sjekk ut linken for mer Specs. ;)
http://www.watchwinders-germany.com...Carbon-Style-3-Expert-watch-winder--3034.html

Winderen kan absolutt anbefales :D