245/45/18 på 5-serie
125/85/15!
- på min -81-modell Citroën 2CV som ble spist opp av rust litt utpå 90-tallet ...
245/45/18 på 5-serie
Nyyydelig bil!
Dette er en bil som bør beholdes pen og ikke skrus "opp og ned". Det er alt for mange av disse som er kjørt ihjel og skrudd sønder og sammen. Til sammenlikning; Prøv å finn en fin Supra.....
8
Henger meg på felgbildene. Her er mine sommerhjul - litt uvanlig originale BMW felger med 325/30/21R
Skulle jeg kjøpt igjen i dag hadde jeg nok stoppet på 20", det krever sin mann å holde bilen på veien med 21"Vis vedlegg 644
Var nok mer hvordan bilen sto da bilde ble tatt @Edzilla, det er en 2015 mod X5 30d, og 21" er maks hva BMW leverer originalt - det er ikke så mye "luft" til vanligFor Guds skyld mann. Senk bilen!!
Var nok mer hvordan bilen sto da bilde ble tatt @Edzilla, det er en 2015 mod X5 30d, og 21" er maks hva BMW leverer originalt - det er ikke så mye "luft" til vanlig
Hiver meg på felgbildene jeg også. Har dog ingen av bilene i dag.
Alle bilene er senket @Edzilla Passaten står helt opp på det justerbare senkesettet på dette bilde. Kunne legge bilen nesten nede på bakken. Da hylte hustruen...
Takk for et herlig gjensyn! Min første bil var en 69' fastback (ehemm.. ikke kjøpt ny - den var veteran da også), i akkurat den fargen din notchback er.Det stemmer det ja @Edzilla. 65 model notchback. Fastbacken er 72 model. Hel spott on på felgene.
Tyder litt på at du er en vwmann? Jeg har mistet litt interessen for tiden. Ble litt lei av gamle bobbler og vw.
Ikke for det , har en ny Skoda og en veteran Golf cab i oppkjørselen så er vel ikke helt over læll.
Noen flere bilder.
Fantastisk flott!
Har pratet om liten sportsbil siden jeg var 14, og noen ganger må man bare ta steget
Tror det kommer til å bli en veldig bra sommer