Takk for det! 500
Nydelig motor med flott lyd!
Takk for det! 500
Om det er Autoglym som brukes håper jeg det er HD Wax, og ikke SRP
Jeg har brukt SRP en del på tidligere bil(er), og har forsåvidt vært fornøyd.. men på den forrige bilen handlet det mest om å fylle de mange hakkene i lakken med hva enn før lakken sprakk mer opp..! Men mulig jeg har misforstått litt, HD Wax eller UHD Wax er vel mer en forsegler, og ikke en poleringsvoks? Er det to forskjellige produkter?
Det er snart tid for en rens av prikker fra vinteren, og da hadde jeg tenkt å gå over bilen med noe litt mer bestandig enn hurtigforsegler.. Jeg må imidlertid si at jeg er veldig fornøyd med Gyeon Q2M Wet Coat, som holder relativt lenge, og som både gjør bilen blank og "myk" å ta på. Om de nanopartiklene av SIO2 ("kvarts"/silikat/silisium) er så bra å puste inn finner vi vel først ut om 10-20 år, den nye asbesten? Imens får vi kose oss med glatt bil..
Først blir det en enkel polering av Shadowline-listene på bilen. Der har det lagt seg et litt skjoldete belegg på det ellers så pene, blanke anodiserte sorte metallet.
Alt det tullet man skal drive med.
Greit med siktelinjer i en garasje der alle skal putte ting "in line of fire". Så, disse 10 m2 er forbeholdt meg og bilen.
Vis vedlegg 194841Vis vedlegg 194842Vis vedlegg 194843Vis vedlegg 194844Vis vedlegg 194845
Cool. Oversiktsbilde?
Kan ta et i morgen når området er opplyst av naturlig lys. Det var ganske herlig å rygge inn der hjelpelinjene og sluttlinjen veileder en rett på plass. Designmessig så fungerte dette også ganske greit som "stay away from my area" til sykler, esker, hagemøbler og annet rask folk vil sette inn i garasjen.
Tipper han har en kone/samboer/livspartner og unger som mer enn gjerne vil plassere driten..unnskyld, TINGENE sine i garasjen, og da gjerne på den store fine plassen midt i.
Jeg har, dessverre, ikke garasje, men en bod som lider under samme problem..