Hadde jeg dratt dama ved hjelp av bilen (eller klokka) så hadde hun sannsynligvis vært ei overfladisk hore jeg neppe hadde giddet å samle på......
Si det til @UJU ´a
Hadde jeg dratt dama ved hjelp av bilen (eller klokka) så hadde hun sannsynligvis vært ei overfladisk hore jeg neppe hadde giddet å samle på......
Phø, uerfarent og kravstort! Bruk din Rolex slik @UJU har lært oss! For mange år siden jobbet jeg i Deloitte, mistenker at UJU også jobbet der i markedsavdelingen, uten at jeg kjente han da, for en vakker morgen fant jeg dagens notat på intranettet:
Vis vedlegg 218896
Trønderen med rammeskeiv Mercedes, Bryn med seteløs og skattefri Saab, alltid glade Næsjes høye hår, overraskende politiske syn, Hellbillies-bil og Rogne med spreeek A6 på grønne skilter - og gode parkeringsforhold i kjellern i KA 20, gode minnerHadde jeg bare visst dette DA jobbet i Deloitte tidlig på 2000-tallet Tissot og gammel Audi med grønne skilter var tydeligvis ikke nok til å imponere de blonde vestkantpikene...
Denne dame fulgte med bilen Vis vedlegg 218919
men se dette rotet i bilen etterpå..
Vis vedlegg 218920
Trønderen med rammeskeiv Mercedes, Bryn med seteløs og skattefri Saab, alltid glade Næsjes høye hår, overraskende politiske syn, Hellbillies-bil og Rogne med spreeek A6 på grønne skilter - og gode parkeringsforhold i kjellern i KA 20, gode minner
Er like enkel når det kommer til bil som jeg er med klokker. Velger det som gir meg et ørlite håp om å dra noen damer.
Vis vedlegg 218871
Vis vedlegg 218872
Vis vedlegg 218873
Deg synes jeg bare synd på.....
Vel, som de enkle sjelene vi er, så velger vi så godt som alt her i livet med hensyn til de potensielle damene...
Klær, sko, stil, klokker, biler, dufter...
Her må du holde høvelen på avstand....
8- D
Høvel? @Edzilla bruker hel Watzins hårvann og kam for den rette armsveisen?
Du vet det @steind, at på alle forum er det noen «knapper man kan trykke på» for å få enkelte til å koke i topplokket. Denne gangen var det deg, og det gjør ingenting. Ellers er jeg takknemlig for omtanken