GrimReaper
Støttemedlem
For en bil!!
For en bil!!
Iallefall ikke rekkeviddengst!Står ikke i garasjen.
Har færre enn 200hk (men har rullet mer enn 200k km).
Piggdekk.
Diesel.
Gjør jobben (god plass og ingen feil). Rekkevidde på 1400km. 0,55 på mila.
Også syns jeg fremdeles den er tøff, etter snart 12 år!
Vis vedlegg 352557
Stille i 78 km/t og 1400 o/min... Volvo og elektronikk har vel aldri spilt helt på lagJada, bilen stod stille da bildet ble tatt.
Stusser enda mer på at @Genta skriver 6 minus mens Volvoen viser 5???Stille i 78 km/t og 1400 o/min... Volvo og elektronikk har vel aldri spilt helt på lag
Edit: Ser nå at cruise er instilt på 78, du står vel i kø da - litt rart at nåla på speedometeret ikke er på null...
Stille i 78 km/t og 1400 o/min... Volvo og elektronikk har vel aldri spilt helt på lag
Edit: Ser nå at cruise er instilt på 78, du står vel i kø da - litt rart at nåla på speedometeret ikke er på null...
"Bare" en 2.8. Rent estetisk foretrekker jeg den foran M modellene. Rene linjer uten for mye dill (gjelder egentlig alt fra BMW når jeg tenker meg om - spesielt de siste årene.Har jo tatt helt av med plastikkstyling).Z3 M?
Sierra is - når så du sist en slik på veien! Søstern hadde en rød is-det var litt stas.Selv synes jeg Z3 M Coupe er noe av det tøffeste BMW leverte fra den epoken. Relativt sjeldne er de også.
Snerten hekk uansett. Og ja, man føler seg gammel når man tenker sånn. Jeg synes det bare var noen få år siden jeg cruiset med ferskt førerkort i en 86' Ford Sierra 2.0is med kassettspiller...