fysiofelipe
Støttemedlem
Siden klokkeinteressen har dabbet litt av i det siste, fant jeg ut at pengene måtte brukes på en annen hobby. Da ble det denne.Vis vedlegg 154699
Nydelig rundt tinnsjøen på sommeren. Ta deg en tur over fjellet på tilbaketuren hvis du er på rundtur.Dette er ikke bilde fra garasjen, men fra årets lille sommertur.
Min "nye" 97-MGF og meg er på tur til Rjukan.
Jeg er imponert over hva min far hadde stående i garasjen....
Vis vedlegg 157567
8
Har BMW rNineT selv. Er sikkert noen som har lavere servicekostnader, men er ganske OK. Fin motor (synes jeg) og hyggelig lydVis vedlegg 161357
Vis vedlegg 161358
Vurderer å selge.. Er det noe som kan anbefale en nakensykkel med komfortabel kjørestilling, jevnt effektregister og lave servicekostnader?
Kjører Ducati Diavel, absolutt en sykkel å sjekke ut. Klassifiseres kanskje mer som en cruiser, men veldig komfortabel kjørestilling, med bra drag fra bunn og bra toppeffekt. Servicekostnadene er ikke spesielt lave, men de nye modellene har lange serviceintervaller.Vis vedlegg 161357
Vis vedlegg 161358
Vurderer å selge.. Er det noe som kan anbefale en nakensykkel med komfortabel kjørestilling, jevnt effektregister og lave servicekostnader?
Litt mer spesifikt eller?Vis vedlegg 161357
Vis vedlegg 161358
Litt mer spesifikt eller?