Min Holy Grail er endelig i hus.

Gratulerer igjen @Julien! Det var en glede å være samtalepartner og "enabler" gjennom kjøpsprosessen din. Jeg gleder meg allerede til neste klokken din. Man blir aldri frisk fra denne sykdommen!

Det blir også fint å få hjelp av en med såpass god smak som deg når jeg skal igang med mitt neste prosjekt også.

Redigert av en moderator:
Gratulerer igjen @Julien! Det var en glede å være samtalepartner og "enabler" gjennom kjøpsprosessen din. Jeg gleder meg allerede til neste klokken din. Man blir aldri frisk fra denne sykdommen!

Det blir også fint å få hjelp av en med såpass god smak som deg når jeg skal igang med mitt neste prosjekt også.

Neste klokken? 5208 mener du? ;) Mye av gleden har ligget i jakten på riktig objekt, og mye av gleden er i å dele erfaringen. Kommer til å huske hver eneste bud underveis, "bomtur" til Italia og besøk av Panerai sitt hovedbutikk i Firenze, alle dårlige kjøp avverget. Tenker det blir din tur snart, og håper det blir tur til Sveits og fabrikkbesøk. Bilen er klar!

Redigert av en moderator:
Takker for alle gratulasjoner. Ble litt vanskelig å bruke de andre klokkene nå. Den vil ikke vekk fra håndleddet om dagen.