Min kinesiske tourbillon

Kom over denne på youtube, og må si jeg er ganske fasinert av disse klokkene. Selv om denne ligger på en litt annen pris:)

[video=youtube;Vk3DAOupOt4]http://www.youtube.com/watch?v=Vk3DAOupOt4[/video]

Celter! Vekker denne tråden igjen!Er litt små foreksket i den klokka jeg! Lest mye om den nå i kveld, ser at det er blandede erfaringer rundt nøyaktigheten på verket, noen har erfaringer med at det går kjapt, unormalt kajpt selv for et nytt ur. Hva er din erfaring? Fornøyd?

mvh!

For å være ærlig har klokken ikke fått så mye "wrist-time" som den fortjener. Dette fordi jeg har kjøpt flere klokker enn jeg burde i det siste.
Jeg skal nå se på hvor nøyaktig den går og komme tilbake til dette. Kanskje jeg skal prøve meg på en review etterhvert?

du vet vel ikke hvor man kan kjøpe en slik i dag? har prøvd ebay, men finner bare med skiver som er merket med et "mushroombrand"... ikke så fristende å gå med en klokke fra Aatos, Längengrad eller Stührling etc...

Det eneste rådet jeg har er å kontakte den fyren som ordnet med bestillingen på WUS. Det er lenket til tråden tidligere. Hans screen-navn er "Shane". Jeg handlet av ham uten problemer.

Siden denne tråden ble tatt opp igjen måtte jeg bruke klokken i dag. Her er den på håndleddet:
Tourbyresize-1.jpg