Qwestern
Støttemedlem
Stygt redd for det.. Skal vurdere å starte på romanen, må bare få tidMistenker at vi er på tresifra antall totalt (som er/har vært i ditt eie)? Stemmer det
Stygt redd for det.. Skal vurdere å starte på romanen, må bare få tidMistenker at vi er på tresifra antall totalt (som er/har vært i ditt eie)? Stemmer det
Fin lektyre til påskeferienStygt redd for det.. Skal vurdere å starte på romanen, må bare få tid
Det er faktisk noe jeg virkelig ser frem til. Håper du gjør alvor av detStygt redd for det.. Skal vurdere å starte på romanen, må bare få tid
Ettersom kona har krevd at jeg skulle føre Excel ark siden 07.02.19 for at ikke ting går over stokk og stein, er det temmelig sjukt at jeg har siden da vært innom (inkl. dagens samling) 74 "dokumenterte" herligheter. Regnskapet er ikke pent men menFin lektyre til påskeferien
Mulig vi kupper tråden litt her nå, da, men la gå: I høst mener jeg det i hvert fall var to klokker jeg ikke en gang rakk å gratulere deg med før de var ute igjen... Noe må man jo holde på med når det er pandemiStygt redd for det.. Skal vurdere å starte på romanen, må bare få tid
Proust har allerede skrevet den.Stygt redd for det.. Skal vurdere å starte på romanen, må bare få tid
Ja, sorry mr. EMulig vi kupper tråden litt her nå, da, men la gå: I høst mener jeg det i hvert fall var to klokker jeg ikke en gang rakk å gratulere deg med før de var ute igjen... Noe må man jo holde på med når det er pandemi
Det går bra, tar det nå jeg: Gratulerer med de to klokkene du hadde innom i høst!Ja, sorry mr. E
Kupp i vei, bare morsomt at tråden leverMulig vi kupper tråden litt her nå, da, men la gå: I høst mener jeg det i hvert fall var to klokker jeg ikke en gang rakk å gratulere deg med før de var ute igjen... Noe må man jo holde på med når det er pandemi
Litt stygt å kuppe, men syns det er artig å lese hva som trigget deg og ga deg ditt første kick. Tror det nemlig er mange som er i din båt og kjenner på samme følelsenKupp i vei, bare morsomt at tråden lever
Ja, de fleste kan nok kjenne på en eller annen følelse som trigger interessen. Rart hvordan små ting kan påvirke en resten av livet hadde det på samme måte med fotball. Satt og klistret inn fotballmerker i en bok i 1991 da min gamle far kikket meg over skulderen og så at det var David Rocastle på Manchester United jeg satt med i hånden. "Det er laget du skal holde med" var ordene som falt og dermed ble et livslangt kjærlighetsforhold til klubben etablert.Litt stygt å kuppe, men syns det er artig å lese hva som trigget deg og ga deg ditt første kick. Tror det nemlig er mange som er i din båt og kjenner på samme følelsen
Helt feil klubb, men samma hjemme hos oss på midten av 80-talletJa, de fleste kan nok kjenne på en eller annen følelse som trigger interessen. Rart hvordan små ting kan påvirke en resten av livet hadde det på samme måte med fotball. Satt og klistret inn fotballmerker i en bok i 1991 da min gamle far kikket meg over skulderen og så at det var David Rocastle på Manchester United jeg satt med i hånden. "Det er laget du skal holde med" var ordene som falt og dermed ble et livslangt kjærlighetsforhold til klubben etablert.
Vil jeg vite hvilken leir du holder til i?Helt feil klubb, men samma hjemme hos oss på midten av 80-tallet
NeiVil jeg vite hvilken leir du holder til i?
Det synes jeg absolutt du skal gjøreLest innlegget atter en gang! Jeg blir inspirert. Lurer på om jeg bør skrive et slikt innlegg selv...