Min lille grail! (Del 2)

Medlem
23. april 2012
Sted
Stavanger
Noen av dere har kanskje fått med dere i den siste "min lille grail!" at jeg skulle gå til anskaffelse av en omega speedmaster 3570.50.00, og nå har den dagen kommet!

Dette er en klokke jeg før syntes kanskje så ut som alle andre klokker som var svarte, og så på den som bare "en og annen klokke", Men (med stor M faktisk) så begynte jeg å lese litt om historien til denne klokka. Måneferdene, NASA testene og hvor "mye" denne klokka har bidratt med historisk sett. DA var jeg solgt! :rolleyes:

For meg er denne klokka absolutt en "grail". Kanskje ikke en PP eller en AP, men det er ikke prisen som har noe å si de det kommer til klokke. Faktumet at jeg hadde så jævela(oops!?:confused:) lyst på denne klokka gjorde den til en "grail" for meg. Særlig med tanke på at jeg bare er 15år gammel, og har en deltidsjobb på den lokale coop`en.

så til selve unboxingen!:

QccRkLU.jpg

mErcvBPh.jpg

Jøss, rød eske og alt a gitt!

hS1YIr6h.jpg

Kjent logo for mange tenker jeg!

pUIJkO0h.jpg

Hva har vi her da???? ;)

jLHetgFh.jpg

Nei, dæven døtte sykkelstøtte. er det ikke en omega speedmaster 3570.50.00???:cool:

gf0CAJY.jpg

V2QwUtYh.jpg

baPIqUdh.jpg

etKDK2ih.jpg

J20MdsHh.jpg

Liker veldig godt lenka på klokka. Behagelig å ha på, og god finish!

Xem2ob0h.jpg

H4uOcdXh.jpg

uKRXe65h.jpg

Dette MÅ man bare like!!

weZjSehh.jpg

Obligatorisk wrist shot!

Ys0G3oSh.jpg

Tar seg godt ut ja!

7OMjoRmh.jpg

lumen knuser ikke akkurat helson SD og orange Monster, men er fortsatt utrolig flott "dandert"! :cool:

Cn200rB.jpg

Til å være 15 år er vel ikke dette så ille prioritering, eller hva sier sonen?

beklager hvis det ble litt mye bilder.... eller, nei. Det kan jo ikke bli for mye bilder!
ha en riktig god helg alle medasylanter! :cool:

Den er et must i enhver samling(hmm må visst handle) og er et skikkelig nydelig stykke ur. Du har jobbet hardt og denne kan du nå une deg!!

Tøft! :)

Har kjøpt en PO i 0-årsgave til mitt første barnebarn, skal overleveres til konfirmasjonen hvis ting forløper som det skal. Til nr 2 blir det nok en Speedmaster:)

Redigert:
Tøft! :)

Har kjøpt en PO i 0-årsgave til mitt første barnebarn, skal overleveres til konfirmasjonen hvis ting forløper som det skal. Til nr 2 blir det nok en Speedmaster:)

høres ut som en fornuftig bestefar! speedmaster som nr.2 høres heller ikke så ille ut! :)

Gratulerer så mye:)
Dette er bare en fantastisk klokke. Brukt min sammenhengende nesten den siste uken og det skal jeg fortsette med for å si det sånn:p
Denne er bare über digg og passer på lenke, skinn, canvas, nato og hva ellers du måtte ha liggende i skuffen eller finner i grøftekanten:eek:

Gratulerer med flott klokke og takk for ryddig handel!

Flotte bilder. Kjenner at jeg savner den litt, men trøster meg med at det virker som den har fått et godt nytt hjem:)

15 år og den samlingen. Mann, du er syk.
Jeg kjøpte min første ordentlige klokke, en rolex gmt master 1675, når jeg var 15 år. Jeg var i de neste 15 fornøyd med å ha den ene.
Om du fortsetter i det tempoet du har gjort snakker vi moore-tilstander om 20-25 år :)

Forresten, grattis med omega-en!

Gratulerer med flott klokke og takk for ryddig handel!

Flotte bilder. Kjenner at jeg savner den litt, men trøster meg med at det virker som den har fått et godt nytt hjem:)

skjønner savnet!:(

Men jeg tror den har fått et godt hjem nr.2. er utrolig fornøyd, og må nesten strekke eg til å si at jeg har blitt litt glad i den allerede!:eek:

Dette er en keeper!:D:D:D:D

15 år og den samlingen. Mann, du er syk.
Jeg kjøpte min første ordentlige klokke, en rolex gmt master 1675, når jeg var 15 år. Jeg var i de neste 15 fornøyd med å ha den ene.
Om du fortsetter i det tempoet du har gjort snakker vi moore-tilstander om 20-25 år :)

Forresten, grattis med omega-en!

Det får man si er god smak til å være 15 år!

Moore-tilstander blir blir det vel kanskje ikke, men er lov å håpe! :)