Noen av dere har kanskje fått med dere i den siste "min lille grail!" at jeg skulle gå til anskaffelse av en omega speedmaster 3570.50.00, og nå har den dagen kommet!
Dette er en klokke jeg før syntes kanskje så ut som alle andre klokker som var svarte, og så på den som bare "en og annen klokke", Men (med stor M faktisk) så begynte jeg å lese litt om historien til denne klokka. Måneferdene, NASA testene og hvor "mye" denne klokka har bidratt med historisk sett. DA var jeg solgt!
For meg er denne klokka absolutt en "grail". Kanskje ikke en PP eller en AP, men det er ikke prisen som har noe å si de det kommer til klokke. Faktumet at jeg hadde så jævela(oops!?) lyst på denne klokka gjorde den til en "grail" for meg. Særlig med tanke på at jeg bare er 15år gammel, og har en deltidsjobb på den lokale coop`en.
så til selve unboxingen!:
Jøss, rød eske og alt a gitt!
Kjent logo for mange tenker jeg!
Hva har vi her da????
Nei, dæven døtte sykkelstøtte. er det ikke en omega speedmaster 3570.50.00???
Liker veldig godt lenka på klokka. Behagelig å ha på, og god finish!
Dette MÅ man bare like!!
Obligatorisk wrist shot!
Tar seg godt ut ja!
lumen knuser ikke akkurat helson SD og orange Monster, men er fortsatt utrolig flott "dandert"!
Til å være 15 år er vel ikke dette så ille prioritering, eller hva sier sonen?
beklager hvis det ble litt mye bilder.... eller, nei. Det kan jo ikke bli for mye bilder!
ha en riktig god helg alle medasylanter!
Dette er en klokke jeg før syntes kanskje så ut som alle andre klokker som var svarte, og så på den som bare "en og annen klokke", Men (med stor M faktisk) så begynte jeg å lese litt om historien til denne klokka. Måneferdene, NASA testene og hvor "mye" denne klokka har bidratt med historisk sett. DA var jeg solgt!
For meg er denne klokka absolutt en "grail". Kanskje ikke en PP eller en AP, men det er ikke prisen som har noe å si de det kommer til klokke. Faktumet at jeg hadde så jævela(oops!?) lyst på denne klokka gjorde den til en "grail" for meg. Særlig med tanke på at jeg bare er 15år gammel, og har en deltidsjobb på den lokale coop`en.
så til selve unboxingen!:
Jøss, rød eske og alt a gitt!
Kjent logo for mange tenker jeg!
Hva har vi her da????
Nei, dæven døtte sykkelstøtte. er det ikke en omega speedmaster 3570.50.00???
Liker veldig godt lenka på klokka. Behagelig å ha på, og god finish!
Dette MÅ man bare like!!
Obligatorisk wrist shot!
Tar seg godt ut ja!
lumen knuser ikke akkurat helson SD og orange Monster, men er fortsatt utrolig flott "dandert"!
Til å være 15 år er vel ikke dette så ille prioritering, eller hva sier sonen?
beklager hvis det ble litt mye bilder.... eller, nei. Det kan jo ikke bli for mye bilder!
ha en riktig god helg alle medasylanter!