Dette var helt rått, for en flott samling!
Fiddy'en er bare helt nydelig!
Takk for det @Yallaboy
Jeg skal forøvrig få lagt inn noe flere bilder av 305'en om litt...
Redigert av en moderator:
Dette var helt rått, for en flott samling!
Fiddy'en er bare helt nydelig!
Flott samling! 305 er en utrolig flott klokke. Minimalistiske detaljer i en enorm titankasse og en av de mer undervurderte modellene føler jeg. 127 sier seg jo selv er sikleobjekt nummer en Hva fikk deg til å gå for modellen med kraftreserve? Har alltid følt at dette var en funksjon som var i "veien" på skiva, men denne var elegant implimentert
-V
Jeg fikk min 372 i dag
Er der riktig at PAM 372 kalles for "fiddy base" blandt kjennere?
Du verden så flotte bilder M. Wilmsen legger ut på bloggen. Det er så man får lyst til å selge det vesle man har i samlingen, men beholde 372, legge pengene i flere Pams, spinke og spare til enda flere og så ...
Hører du @rkjersem, kanskje det kan bli en handel.
Flott boks du har, @Dr. Fiddy - ja, ikke bare boksen, innholdet holder mål det også. Lurer på om 127 ikke hadde vært noe for meg. Sammen med 422 etc.
@Minuteman, ja, det er harde prioriteringer Flotte eksemplarer av 127 ser ut til å dukke opp fra tid til annen, så hvis lysten blir sterk nok, så finner du alltids en komplett en senere...
Her er forresten et bilde av 127'en min i boksen med originale sko og "scrollen" i bakgrunn.
Nå må jeg bare si: fy da!!! Helt nydelig
Nå har jeg langt planer, men når neste klokke skal kjøpes så veier Panerai ganske sterkt. Det er grunnet slike tråder, med slike bilder kan få en vinglepetter til å skifte meninger
Takk som deler, AP bør skjelve i buksene