Min nye 7:00 til 16:00 klokke.

Oi oi, hvilken respons på en relativt alminnelig klokke :D
Takk for alle gratulasjoner, er veldig fornøyd med klokken så langt og den holder tiden rimelig godt. Faktisk bedre enn den skx009'n jeg eide i noen dager før den ble solgt til min bror.

Jeg brukte denne på jobb fredag og i går hvor den fikk smake litt av hvert, noe jeg ikke ville følt meg komfortabel å bruke min Explorer II til. Kan nevne at jeg brukte Fein maskin ganske mye, slagdrill samt hammer & hoggjern.
Så langt ser den ut til å ha klart seg uten noen problemer, satser på at den fortsatt vil tåle det meste man kan utsette den for :)

@ Work:
8730410497_38230b1a69_b.jpg

En kraftig og solid skinnreim lagd av FnuSnu99 her på forumet. Den observante leser vil se at denne ikke passer 100% mellom lugs'ene, men det skyldes at det er en 21mm reim lagd for min Explorer II.
En lenke fra Wejan28 skal bestilles, tror det blir en super oyster med en av de dyrere claspene. Takk for tipset ;)

Takk for det TomB.

Nå har jeg bestilt ny lenke til klokken, ble en Super Jubilee II fra wejan28 på ebay. Holdt neste på å kjøpe oyster lenken, men da jeg har dette på Rolexen så ble det heller noe annet for å få litt variasjon :D

Klassiker! Ikke vær overrasket over responsen! Nesten alle her som har eid en slik en har vært fornøyde! Meg inkludert!