Min nyeste favoritt!

Medlem
2. des. 2013
Sted
Telemark
Jeg var innom Askeland i Stavanger og klarte ikke å forlate tomhendt! (For øvrig utrolig hyggelig å handle der og veldig god service, så tommelen opp for Askeland) :)

Bildene ble tatt med mobilkamera og i dunkel belysning på hotellrommet, så beklager kvaliteten på de.

Starter med posen:

IMG_9342_zps2d26351d.jpg

Så esken: (legg merke til den fantastiske lyssettingen jeg fikk med nattbordlampen på hotellet..) ;)

IMG_9343_zpsa06fabc0.jpg

Boksen:

IMG_9345_zps485c2eca.jpg

Closeup:

IMG_9351_zps93a5e44d.jpg

Hva inneholder boksen?!

IMG_9346_zps64034778.jpg

På armen, med "Stavanger skyline" i bakgrunnen:

IMG_9348_zpse61c796b.jpg

Jeg fikk jaggu med en kulepenn også!

IMG_9352_zps0d8e79e7.jpg

Takk for titten, er veldig forøyd med klokken. :)

Redigert:
Grattis med PO. En orange sådan var min första "riktiga" klocka. Men som så ofta är fallet så försvann den för ganska länge sedan...

Grattis med PO. En orange sådan var min första "riktiga" klocka. Men som så ofta är fallet så försvann den för ganska länge sedan...
Takk! Kikket på Orange også, men jeg tror øynene blitt fortere "lei" av den med mye Orange på enn denne med bare de små detaljene i en nydelig Orange farge.

Gratulerer med sommerklokken.
La sol og varme komme nå.

Askeland er hyggelige.

Gratulerer så mye med ny klokke. Håper du blir like fornøyd som jeg er med min (2år uten at den har forlatt samlingen).

Takk! Kikket på Orange også, men jeg tror øynene blitt fortere "lei" av den med mye Orange på enn denne med bare de små detaljene i en nydelig Orange farge.

Når du har de flotte orange tallene er heldigvis veien ikke lang til en orange en om du skulle angre deg ;)