GrimReaper
Støttemedlem
Gratulerer så mye med flott polar denne blir du glad i meget godt valg!
Takk for det!
Gratulerer Det ser flott ut. Nå anbefaler jeg deg å nyte den, og å logge ut herfra en stund.Tålmodighet er ikke min sterke side, så i dag tidlig kom det en hyggelig mann fra Bring på døren. Med seg hadde han en liten bobleplastkonvolutt, som innholdt meningen med livet (eller iallefall noe ganske så fint).
Vis vedlegg 66520
Jeg prøvde å følge rådene fra @Preacher og @GrimReaper, og la ut de "uønskede barna" for salg for noen uker siden. Jeg fikk solgt kun én av dem, så jeg endte opp med å selge bilen istedenfor. Deretter tok det omtrent en time før letingen etter en grail ble iverksatt.
Jeg kom i kontakt med en svært så hyggelig selger som hadde akkurat det jeg ønsket meg, og alt for mye penger ble helt ukritisk overført til en fyr jeg aldri har møtt. -Derfor var gleden ekstra stor når uret var nærmest i "mint condition", og håndleddet til forrige eier var akkurat like stort som mitt. Nå sitter jeg her i en slags lykkerus, og samtidig er jeg litt skamfull for å ha uttalt at jeg aldri skal kjøpe det jeg nettopp har kjøpt.
Jeg får takke for gode råd fra dere som er nevnt over, og gå tilbake til å nyte anskaffelsen!
Vis vedlegg 66521 Vis vedlegg 66522 Vis vedlegg 66523 Vis vedlegg 66524
Gratulerer Det ser flott ut. Nå anbefaler jeg deg å nyte den, og å logge ut herfra en stund.
Godt poeng! Doxa 1200T og Pelagos er forsåvidt greie å handle nye, men ellers er det ganske sjelden de andre dukker opp her til lands til en pris som jeg anser som fornuftig. -Derimot er det ikke sikkert at det er verdt risikoen å handle fra utlandet for å spare 4-5 tusenlapper heller. Jeg er splittet...Tudor er en stigende stjerne.
Alle de du nevner er å anbefale fra min side. Hvilken dukker opp først og i best stand?
8
Jeg er hjertens enig i det du skriver om din varierende interesse i denne hobbyen.
Men, over til det du spør om. Jeg tror jeg hadde gått for en Tudor, og da den nye BB58.
Rett og slett fordi den er mer avmålt mtp. størrelsen, den har et flott og tidløst utseende, og den har et mye bredere bruksområde enn de Doxaene og Pelagosen.
Det ideelle er jo såklart vintage Tudor, men som du sier, så er det jo et himla minefelt hva ekthet angår.
Lykke til i valget ditt, så gledes det til å se hva du lander på.