Min samling

Gratulerer med flott samling - opparbeidet over sykt kort tid! Imponert :p
Vurderer faktisk å dra kortet på en hvitskivet Milgauss selv, men samtidig er Portuguese en klokke jeg har tenkt på lenge. Vi får se hva høsten bringer..

Jøss, samlingen din har nådd vanvittige høyder på no time! Mye fint!

Vanskelig å si hva jeg liker best av urene dine, og mange er nok ikke enig med meg, men min favoritt i samlingen din er nok Choparden.
Har startet prosessen med flipping allerede. Et par av dem går nok ut av samlingen, rett og slett fordi de ikke får nok armtid. Men, skjærer meg i hjertet å selge dem...
Og om Choparden skal flippes må jeg gå noen runder med meg selv og bankkontoen!

Jøss, samlingen din har nådd vanvittige høyder på no time! Mye fint!

Vanskelig å si hva jeg liker best av urene dine, og mange er nok ikke enig med meg, men min favoritt i samlingen din er nok Choparden.

Og om Choparden skal flippes må jeg gå noen runder med meg selv og bankkontoen!

Choparden er jo kjempeflott :)

Er ikke verre enn at man kommer med et bud... Alt er til salgs for den rette summen ;)

(Bortsett fra Rolexene....)

Gratulerer med flott samling - opparbeidet over sykt kort tid! Imponert :p
Vurderer faktisk å dra kortet på en hvitskivet Milgauss selv, men samtidig er Portuguese en klokke jeg har tenkt på lenge. Vi får se hva høsten bringer..

Det er vanskelig når det står mellom to ur, ja... Jeg elsker Milgaussen :)

Grattis med en virkelig flott samling, jayeff!

Her er det sannelig et solid utvalg ur til alle de riktige bruksområder og -anledninger.
Og så starter moroa igjen; - en og annen ut, og en og annen inn.....
;)

Grattis med en virkelig flott samling, jayeff!

Her er det sannelig et solid utvalg ur til alle de riktige bruksområder og -anledninger.
Og så starter moroa igjen; - en og annen ut, og en og annen inn.....
;)

Takk for det :) Selv om jeg ikke når deg opp til anklene!

Ja, nå skal det i hvert fall tynnes litt ut... Får ikke brukt halvparten av klokkene, jo! :p

Det har jaggu gått fort med deg gitt, men heldigvis har det gått veldig rett vei :D :D

En fantastisk samling.:D
Variert med noe av det feteste urverdenen har å tilby.
Det beste bevis på at manglende impulskontroll ikke nødvendigvis betyr dårlige avgjørelser.:mrgreen:

Gratulerer med en fantastisk samling jayeff! tar av meg hatten. send PM hvis PAM183 er en av de du skal bytte ut. utrolig flott ur! (gidder ikke engang å spørre om APen er aktuell for utbytting) :D

Gratulerer med en fantastisk samling jayeff! tar av meg hatten. send PM hvis PAM183 er en av de du skal bytte ut. utrolig flott ur! (gidder ikke engang å spørre om APen er aktuell for utbytting) :D

Jeg sender PM når Luksusfellen står i døra ;)

Omegaen er nå solgt, men en ny klokke er på vei inn :)

Flere bilder av klokkene kommer etterhvert. Har dessverre litt lite tid til overs for øyeblikket...

Et par klokker er gått ut av samlingen. Et par til er nok på vei ut innen kort tid. Og to nye er på vei inn :)

Denne er like om hjørnet
RolexExplorerI214270.jpg

Og det er denne også
116610lv2.jpg

To nye tilskudd i samlingen.

AP´en gikk ut og inn kom disse

Rolex 16610LV
Bilde0075.jpg

Da denne modellen er på vei ut av sortimentet til Rolex kan det være greit å ha en slik :) I tillegg er 116610LV på vei inn i samlingen og det er gøy å ha broren :)

Seiko Marinemaster 300m
Bilde0076.jpg

Sitter utrolig bra på armen. Helt klart en ny beater nå når Shark Diveren er solgt :)