Min store grail...!!!!

Medlem
22. nov. 2010
Sted
Stavanger
Da var den endelig her!!!

FOR EN ARMFØLELSE! Den sitter som et skudd. Kjenner nesten ikke at jeg har en klokke på armen, da den er av plast. Bezelen er litt løs og lager en litt rar lyd når den skrus, og viserne er helt løse når kronen er ute.

Info:
43 mm
Quartz verk
plastramme
plastglass
50 m water resistant
Litt svak lume

For 79 kroner er jeg kjempefornøyd!

Ønsker alle en kjempe helg!

Leon ;)

Ai-ai-ai... Najs!

Husk å passe på boks og papirer slik at ikke bruktverdien synker for mye om du skal flippe den! :cool:

Se der ja. Den var ehhh.... Hørt den kommer veldig godt ut av en kost nytte analyse;)

HAHA -lite kake på Clas Ohlson vil anta!

Jeg har samme uret selv. Innkjøpt for å mekkes med. Ganske moro å herje med et ur uten konsekvenser. Mitt eksempel ble vingeklippet og har bare timesviseren igjen. Fin søndagsklokke, hvem trenger minuttviseren på en søndag?

Morsom unboxing.

Gratulerer med Prologue. Er spent på hva de kommer med på Basel neste år. Spekulasjonene svirrer rundt på internett allerede.

Ryktene sier at de skal sette inn noen metalldeler i urverkene sine.;)

Haha! Noe skrap er det inne der alt;) Vi venter vel mest på de nye med automatic, gjør vi ikke?? Nei Klaus Olsen som De gammle damene kaller stedet, er ikke et sted for klokkehandel!!

En lekker sak fra Clas Ohlson som så vidt jeg vet er eneste AD i Norden av mesterstykkene fra Prologe. Nyydelig, gratulerer så meget.

Grattis med klassiker.

Men jeg må si jeg blir litt skuffet av at urverket i en klokke som koster såpass mye er HELT udekorert...