Mina drömklockor just nu - vilka är dina?

Medlem
8. mai 2019
Sted
Stockholm
Tittar ofta på det på det jag gillar även om jag aldrig kommer att kunna köpa - drömmer mig bort...

The Blancpain Air Command Flyback Chronograph Limited Edition
20016306.jpg

Dornblüth Regulator Weltzeit. Den kanske är möjlig en dag när solen skiner...
99.10_regulator_weltzeit.jpg

Rolex GMT Root Beer 1675 (återstår att hitta ett sådant fint ex)
file.php

Day Date 36 i gull. Herlig dekadent, men ingen aning om jeg noen gang kommer til å klare å rocke helgull DD. Og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor akkurat denne har satt seg så hardt i hodet mitt, for jeg er ikke flamboyant og "se på meg!" av natur. :)

"Had he the gold? or the gold him?"

https://www.hodinkee.com/articles/rolex-day-date-36mm-40mm-comparison

m128238-0045.png

Den är underbar! Jag tror aldrig jag kommer att bära helguld, men om, så vill jag gärna ha en brun tavla som är så snyggt mot guld.

Dette er Pioneer modellen, den sporty varianten ja. Eneste som er aktuell for meg og også den eneste modellen jeg så nærmere på. Men de hadde vel 6 klokker tror jeg det var i monteren? Hvorav 2 var Pioneer i blå og grønn. Verdt å ta en titt, spør du meg. Det er noe eget.

20190611_121028.jpg

• Liker
Reaksjoner: Rivalen
Dette er Pioneer modellen, den sporty varianten ja. Eneste som er aktuell for meg og også den eneste modellen jeg så nærmere på. Men de hadde vel 6 klokker tror jeg det var i monteren? Hvorav 2 var Pioneer i blå og grønn. Verdt å ta en titt, spør du meg. Det er noe eget.

Vis vedlegg 150599
Sprek modell. Grønn blir kanskje litt vel grønn i lengden, men blå skive hadde vært noe. Fint spill i skivene deres.

Sprek modell. Grønn blir kanskje litt vel grønn i lengden, men blå skive hadde vært noe. Fint spill i skivene deres.

Ja, den grønne er nok uaktuell for meg også. Nå er jeg en en-klokke mann, så da tror jeg ærlig talt ikke denne modellen er aktuell for meg uansett, men om jeg hadde hatt mye penger og flere klokker å spille på, så hadde nok den blå lett kunne havnet hos meg. Utrolig fin klokke, og skiven er rett og slett fantastisk.

• Liker
Reaksjoner: Fredrik4628