Mine klokker

adio

Støttemedlem
Medlem
24. des. 2009
Sted
Bergen
Får vel legge inn mine klokker jeg også:

Den første er en Sector som jeg kjøpte i desember 08. Min første klokke (hvis vi ser vekk i fra de sinnsykt svære casioene enhver guttunge forguder):

25122009028.jpg

Min andre klokke er en Breitling Super Avenger kjøpt desember 09.

25122009019.jpg

Skiftet fra lenke til rem nå nettopp, og tror gjerne den bli på remmen noen dager iallfall ;)

11012010033.jpg

Fin Super A! Kunne godt tenke meg en slik til dagligklokke, men det blir etter TT sub og 328 er i havn

Super Avenger er utrolig FET!

Jeg var og prøvde en, men for meg ble den sinnsykt svæær. Hehe :mrgreen:

Kan være jeg som har for små håndledd, men for min sin del så tar den for stor plass. Men sinnsyk fet :mrgreen:

Jeg har ikke voldsomt store håndledd, og synes den ligger fint.. Om den SER for stor ut aner jeg ikke, og vil forsåvidt ikke vite det heller nå :p

Så lenge du synes den ser bra ut og er behagelig så er det jo bare å drite i hva andre eventuelt skulle mene :mrgreen:

Kjøpt ny i desember ja, da får jeg vel si gratulerer med ny klokke. Absolutt en knall tøff sak 8)

Da er "samlingen" oppdatert med takk til rkjersem.

Nyeste er en Breitling Crosswind. Crosswind er faktisk den klokken som vekket min interesse for klokker en stund tilbake. Jeg så en strøken til salgs på finn, og etter det har det gått flere timer på finn og tidssonen hver dag!

14042010094.jpg

14042010095.jpg

14042010099.jpg

14042010100.jpg

SOLGT!

Din luring! NICE!! Gratulerer, gleder meg til å se den!

PS: trodde det var seamasteren min som vekket interessen jeg? :p

Cartieren jeg fikk tak i på hittegodsauksjon fikk meg til å måtte gjøre research. Underveis fant jeg en Crosswind på finn som jeg hadde kjøpt på minuttet der og da. Etter det har jeg hatt lyst på Crosswind :)

Litt "kjekt" at det er en klokke som ikke produseres lenger også.

Gratulerer, Adio! Et virkelig godt valg.
Crosswind og Breitling generelt var det merket som var med å få meg interessert i klokker i begynnelsen også.
:cool::cool::cool:

Superfint ur. Jeg hadde en crosswind en gang i tiden med hvit skive og perlemor sub dials. Har angret siden på at jeg solgte den. Den er utrolig fin.

Noe -måtte- inn.. Klarte ikke vente mer!

Denne gang gikk jeg for noe mindre, men kan ikke si at det føles feil!

Omega Speedmaster Reduced, 3510.50.00. Kjøpt via finn.no i en kjapp og hyggelig handel rett her i Bergens gater!

25112010056.jpg

25112010059.jpg

Ser for meg en svart rem av et eller annet slag på litt sikt da jeg ikke er veldig imponert over lenken!

Da er det vel bare å gratulere med nytt da.:D
Begynner å bli endel speedmastere her inne nå.
Prøver å motstå gruppepresset, men kjenner må-ha følelsene komme.:p

gratulere m nytt ur,nydelig
speedy som klokke blir bare penere og penere for hver gang jeg ser den :)
trodde aldri jeg skulle ha så lyst på en kronograf da jeg liker best "rene dials"