Mine nye anskaffelser

Medlem
29. april 2012
Sted
Oslo
Falt litt for denne klokken da jeg var ute å reiste forrige uke. Seiko 4R35.

R
IMG_0545.jpg
[/IMG]

Det var så mange fine klokker så jeg klarte ikke å bestemme meg, så da ble det denne Kenneth Cole klokken også:

IMG_0543.jpg

Og denne:)

IMG_0542.jpg

Vet ikke så veldig mye om Kenneth Cole, men det er behagelige klokker å bruke, og rimelige bruksklokker.

Det er shoppingturen sin det, er selv seikofan og denne falt i smak, Kc må du eller noen annen gjerne "fill me in on"
Grattis!

Gratulerer med tre nye klokker:grin:

Seikoen var pen og med 4r35:D

Kenneth Cole kjenner jeg ikke mye til, vet ikke hvilket urverk som sitter inne i de.
Jeg likte best den siste av de to, men det er jo kult med en billig skeleton også:D

Syns dette avsnittet om Kenneth Cole på wikipedia var kult:

WIKIPEDIA skrev:
Kenneth Cole Productions, Inc. is an American fashion house founded in 1982 by Kenneth Cole. Wanting to preview his line of shoes at Market Week at the New York Hilton, but unable to afford the purchase of a hotel room or showroom to display his items, Kenneth Cole inquired about parking a trailer two blocks from the Hilton Hotel. When discovering that permits for trailers were only granted to utility and production companies, Cole changed the name of his company from Kenneth Cole Incorporated to Kenneth Cole Productions, and applied for a permit to film the full-length film, "The Birth of a Shoe Company". In two and a half days, Kenneth Cole Productions sold forty thousand pairs of shoes, while chronicling the beginning of the company on film.