MING Watches

Unfortunately, it means we have to ask for your understanding for a slight delay in delivery of your 17.09. We have placed expedited and priority component orders with our suppliers, and expect to ship your watch by end-November/ early-December - against an original delivery estimate of end-October 2021.
Burde nærme seg nå...

Hvordan fikk dere så tidlig levering på 17.09? Fikk e-post med forventet levering langt ut i neste år
DEDA2CD4-4CEB-43CF-91D4-5C02B578130A.jpeg

Er selv i sjiktet for slutten av april

Takk!

Grattis, min sitter fast hos Posten.. Hvordan er førsteinntrykket?
Takk! Min ble levert helt frem med DHL så gikk ganske fort.
Etter en time på armen liker jeg den, men reimen må gå seg litt til (bestilte gummi-reim men gratiskoden, men den kom ikke i dag).
Dette er for så vidt først blåklokken min og det var på tide.

• Liker
Reaksjoner: Qwestern
Takk!

Takk! Min ble levert helt frem med DHL så gikk ganske fort.
Etter en time på armen liker jeg den, men reimen må gå seg litt til (bestilte gummi-reim men gratiskoden, men den kom ikke i dag).
Dette er for så vidt først blåklokken min og det var på tide.
Gratiskode? Har ikke fått med meg den

Gratiskode? Har ikke fått med meg den
Ja, fikk en gratis reim som plaster på såret for at den kom litt etter tida (tror da det var til alle). Jeg fikk den etter jeg bekreftet adressen min.

Thank you for confirming - your address is now updated. Tracking info will follow directly from DHL and via e-mail as soon as the watch ships out.

We also have a coupon code for you, to redeem your complementary strap on our website:
  • Coupon Code: ????????
  • This complementary strap offer is not transferrable
  • The coupon code is good for any one (1) strap, on our polished stainless steel buckle
  • The coupon expires on 30 January 2022
I hope you have a good day!

Best,
Sarah

• Liker
Reaksjoner: Qwestern
Hvordan er det med disse Ming-klokkene. Er de limiterte alle sammen og må forhåndsbestilles?
Den blå til @kire var meget pen!

Hvordan er det med disse Ming-klokkene. Er de limiterte alle sammen og må forhåndsbestilles?
De er nok limiterte alle sammen til en viss grad, den blå til Erik venter jeg også på. Der var forhåndsbestilling for de som hadde kjøpt i nettbutikken fra før som en første batch, så var det et åpent tidsvindu for alle uken etter. Tror derfor at akkurat denne er det produsert svært mange av, noe som er bra for merket (y)

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Ser det er en prikk ved :28 på skiva di Erik. Jeg håper det er støv? Ellers er det flott å se de har fått stell på time/minutt synkroniseringen
Ja, dette er støv (gått over den med lupe bare for å være sikker). Jeg trodde viserne ikke var korrekte, men man må bare sørge for at timeviseren klikker på plass.

De lager rundt 2000 (etter det jeg har sett) av denne. Dette var den første modellen som alle som ville fikk kjøpe selv om levering kan ta noe tid.

Redigert:
Ja, dette er støv (gått over den med lupe bare for å være sikker). Jeg trodde viserne ikke var korrekte, men man må bare sørge for at timeviseren klikker på plass.

De lager rundt 2000 (etter det jeg har sett) av denne. Dette var den første modellen som alle som ville fikk kjøpe selv om levering kan ta noe tid.
Er det bare støv, er det en quick fix for LC Tidemann eller Simen S. Bra det ikke var feil på skiva da. Men hvordan kom det seg gjennom QC?