Mini-GTG og forsinket unboxing

Grattis! Lekker skive, synes det er en særdeles vellykket layout :D

T
Jeg vet ikke om du forveksler klokken min med 36'000 VPH-modellen som kom ifjor. Det står ikke noe om tilknytning til Charles Vermot i beskrivelsen på Zeniths hjemmeside, men der står det ikke noe om at det er en limitert utgave heller. Dog har de både farge, verk og "opplag" til felles, så det kan godt være at begge er tilegnet hr. Vermot for alt jeg vet... :)

I katalogen som jeg linker til, så er denne sidestilt med 36´000 vph-modellen som kom i fjor. Zenith har gjort dette en del ganger før, lansert en Limited Edition, og siden kommet med en lignende LE året etter. Jeg har blant annet en New Vintage 1955 med svart skive som opprinnelig ble lansert med hvit skive året før. Året etter det igjen kom den i et mindre antall med brun skive. Litt det samme skjedde med New Vintage 1969 klokken fra 2009, året etter kom den i en annen LE-versjon med en annen skive. Har lest noen som er kritiske til denne praksisen og mener det tar bort litt av vitsen med Limited Edition-serier, men jeg tenker at det er bra at flere får anledning til å eie disse urene. Og Captain og 36'000 versjonene av denne er jo ganske forskjellige. Tror jeg liker din best. :D

Gratulerer med lekker klokke. Liker, som de fleste andre her, veldig godt skiven og baksiden :)
Men fjern natoen på 16613 asap da.

Grattis! Lekker skive, synes det er en særdeles vellykket layout :D

Takk skal du ha!

I katalogen som jeg linker til, så er denne sidestilt med 36´000 vph-modellen som kom i fjor. Zenith har gjort dette en del ganger før, lansert en Limited Edition, og siden kommet med en lignende LE året etter. Jeg har blant annet en New Vintage 1955 med svart skive som opprinnelig ble lansert med hvit skive året før. Året etter det igjen kom den i et mindre antall med brun skive. Litt det samme skjedde med New Vintage 1969 klokken fra 2009, året etter kom den i en annen LE-versjon med en annen skive. Har lest noen som er kritiske til denne praksisen og mener det tar bort litt av vitsen med Limited Edition-serier, men jeg tenker at det er bra at flere får anledning til å eie disse urene. Og Captain og 36'000 versjonene av denne er jo ganske forskjellige. Tror jeg liker din best. :D

Takk for oppklaring! Detaljkunnskapen blant mange på dette forumet gjør det ekstra interessant å lese og følge med her. :p

Gratulerer med lekker klokke. Liker, som de fleste andre her, veldig godt skiven og baksiden :)
Men fjern natoen på 16613 asap da.

Takk takk!
Jeg har stor forståelse for at mange ikke synes noe om personlig konfigurering av Rolex, men natoen har sine fordeler. For det første skrangler den ikke, og for det andre er den ikke så flashy som lenken imo. Vanligvis bruker jeg en mye mørkere blå nato, men når været er lysere og finere, synes jeg det passer med en lysere rem.

Virkelig! Gratulerer så masse

Tusen takk!