Mini GTG Oslo pt. II

Edzilla

Community Manager
Støttemedlem
Medlem
5. sep. 2011
Sted
Oslo
Fredag den 29 mai. fra ca. 17:00 blir det Mini-GTG i Oslo.
Det er pt. tre andre pluss meg som har sagt at de vil komme.
Sted og mer info på pm.

@ Edzilla.... Im back from London and I would like to come to the Mini- GTG

Fredag den 29 mai. fra ca. 17:00 blir det Mini-GTG i Oslo.
Det er pt. tre andre pluss meg som har sagt at de vil komme.
Sted og mer info på pm.

Gah, hvis det kun er én GTG en skulle fått med seg i år er det denne. Eksamensperiode i annen by ødelegger dessverre, men ser frem til bilder av unboxingen!

Det er "get together".
En gjeng som samles for å snakke om klokker.

Hadde veldig gjerne sett FPJ live ... men har nok for mange deadlines. Kunne vist opp en ikke altfor tantal-GG
for å matche CB.
@Edzilla: Sender du sted i tilfelle jeg kan snike avgårde noen timer?

Takk for en urolig hyggelig aften.
Fikk dessverre ikke tatt så mye bilder. Så her må dere alle bidra.
Sees på neste GTG

Takk for en urolig hyggelig aften.
Fikk dessverre ikke tatt så mye bilder. Så her må dere alle bidra.
Sees på neste GTG

Bare å underskrive på dette. Det har slått meg før, og jeg sier det igjen. Det må være noe med klokkeinteressen som tiltrekker seg veldig hyggelige mennesker.

Fantastisk å få se æresgjesten FP Journe. Har dessverre ikke bilder, siden det var vanskelig å holde telefonen når jeg hadde klokken i den ene hånden og den andre hånden måtte være under haka så denne ikke skulle ramle av. Vanvittig flott!

Et annet høydepunkt for meg var når det dukket opp en Blancpain FF 40mm - series I (sikle)

Glimrende greier! Takk for en meget hyggelig kveld, alle sammen. For noen lekre klokker, ikke bare FPJ, men også en nydelig Moser. Og det må dessverre gjentas til det kjedsommelige, men 5711 ser rålekker ut. Takk også til @Entropy for peptalk :) Ingen som tok bilder?

ZRxt1gi.jpg