Personlig bilskilt er no-no. Men den hadde kledd tidsriktig skilt!
Klart han skal ha tidsriktige kjennemerker på vogna.
Se her: https://www.lator.no @kvasbo !
Personlig bilskilt er no-no. Men den hadde kledd tidsriktig skilt!
Jeg er helt enig med deg.Assa, jeg skal ikke ha harryskilter på den.
Vi kan jo likevel kuppe tråden din med Harry skilter?Assa, jeg skal ikke ha harryskilter på den.
Vi kan, men bør vi?Vi kan jo likevel kuppe tråden din med Harry skilter?
Hva med "Small Cars Matter".
Litt langt, men kan sikkert kortes ned på en populistisk måte...
8
Husker for mange år siden så var det en kamerat som hadde nyrestaurert mini, og en annen som hadde helt ny rød Honda S2000 sportsbil, og vi kjørte rundt. Han med S2000 ble skuffet, for alle bare så på minien og la ikke merke til S2000.Den sto et par timer oppe ved Tryvann i dag mens jeg grilla et par hundre meter unna, men innenfor synsvidde. Dæven så mye folk som stopper og ser! Bilinteressen blant folk er ikke død, man må bare ha noe rart nok.
Den sto et par timer oppe ved Tryvann i dag mens jeg grilla et par hundre meter unna, men innenfor synsvidde. Dæven så mye folk som stopper og ser! Bilinteressen blant folk er ikke død, man må bare ha noe rart nok.
Stor kudos til Autoxo som har håndtert alt det praktiske for meg, anbefaler alle å kjøpe sin neste bil der!
Og sees plutselig på en drive, med forbehold om at jeg jobber 120%, barnehagen er stengt og kona har termin for nummer tre om et par uker, så kapasiteten min for moro er noe redusert.