Mitt första inlägg och min första AP

Grattis, den något äldre farbrorn, AP Scuba (också vattentät till 300m) hälsar

Hade gärna haft en scuba också väldigt cool :) Jag hade även ögonen på en scuba Wempe dial ifrån 2006 LE 150 stycken tillverkade när jag gjorde min research.

Gratulerer med en fantastisk flott klokke fra AP ;)
Denne skal inn en gang i fremtiden.
Kos deg masse med denne.
God Nytt År ønskes deg og klokken.

• Liker
Reaksjoner: Xalle
Gratulerer med en fantastisk flott klokke fra AP ;)
Denne skal inn en gang i fremtiden.
Kos deg masse med denne.
God Nytt År ønskes deg og klokken.
Jag är väldigt nöjd med valet haute horologie sport klocka ;) Tack detsamma gott nytt år :)

Grattis med fet AP. Liker det :)
IMG_7928.JPG

Tack :) yes den är fet men god!
Grattis med skikkelig tøff AP @Xalle
Hvordan er brukererfaringene de siste ukene?
Utrolig flott.

Tack Wangsten :) Det var klart en chans jag tog för jag hade aldrig provat modellen innan bara testat 15400 i butik som referens.

Jag älskar dress och smäckra ur men gillar bäst klockor som inte klär ner en dvs casual. Jag har knappt användt mina andra klockor... Men det var en liten stund i början klockan skavde och jag övervägde att sälja, men det gick fort över och nu sitter den bra på min hand som är 17 cm. Den är som sagt stor,tung och bezelen har redan fått lättare bruksmärken pga detta så jag ser fram och testa en 15300/15202 i framtiden.

Det enda som är lite trist, men som jag visste var dålig är lumen händer att jag sover med klockan och den är som oftast helt död. Jag älskar jätte våfflorna och wet dialen!!! Jag hade kunnat köpa en 15710ST men jag tycker tavlan är viktigare än att ha insyn på urverket så därför blev det en 15703ST och ångrat inte det valet.

Till sist detta är inte en klocka för alla för den är stor tung och inte speciellt vacker som en Reverso men det blir lite som att jämföra en cheeseburger med en suschi bit! Jag älskar båda :)

• Liker
Reaksjoner: Wangensten