Anskaffet for en tid til tilbake denne gamle sliteren fra begynnelsen av 80 tallet:
Som man kan se har den sett bedre dager. Skitt og møkk i alle kriker og kroker:
Men klokken går som den skal og skiven ser for såvidt brukbar ut. Loom er det så som så med, men det kan jeg leve med:
Etter en runde med gnikking og gnukking (ikke polering), montering av ny fjær, kule og pepsi bezel i tillegg til en olivengrønn nato reim ser den slik ut:
Glasset er så ripete at jeg ser meg nødt til å bytte dette også. Har forsøkt med litt polywatch, men ripene er vel for dype til at dette skal gjøre noen forskjell. Klokken har uansett fått låne armen min:
Slik ser den forøvrig ut inni. Tør ikke begynne å plukke noe mer en dette...
Oppdatering følger når glasset er byttet.
Som man kan se har den sett bedre dager. Skitt og møkk i alle kriker og kroker:
Men klokken går som den skal og skiven ser for såvidt brukbar ut. Loom er det så som så med, men det kan jeg leve med:
Etter en runde med gnikking og gnukking (ikke polering), montering av ny fjær, kule og pepsi bezel i tillegg til en olivengrønn nato reim ser den slik ut:
Glasset er så ripete at jeg ser meg nødt til å bytte dette også. Har forsøkt med litt polywatch, men ripene er vel for dype til at dette skal gjøre noen forskjell. Klokken har uansett fått låne armen min:
Slik ser den forøvrig ut inni. Tør ikke begynne å plukke noe mer en dette...
Oppdatering følger når glasset er byttet.
Redigert: