Ok, da skjønner jeg. Må være nøye med hva jeg kjøper forstår jeg. Mulig jeg blir å poste noen andre alternativer senere da, for mer hjelpI tillegg har den du refererer til fullstendig feil font. Dvs. Tallene har feil design. Trekanten klokken 12 er også feil.
Kan skrive under på dette. Jeg bestilte glass til min fra han. Helt perfekt.Dette må undersøkes. Takk for tips
Takk, må si meg fornøyd med denne nå En stor takk må rettes til deg for god hjelp/veiledning underveis i søken etter donor-klokke.dette var veldig pent. Flott eksemplar av Seiko´s første pepsi diver
Takk. Hvordan reaksjon?Strøkent dette ja.
Og får hår du ikke får samme reaksjonen på din colareb som jeg fikk av min, hehe.
Såpass ja det er ikke noe særlig. Har forøvrig hatt noen varianter av denne før, og reagerer ikke på den. Rart man skal reagere på skinn, men jeg vet Hirsh bruker noe sånn anti allergi greier så ligger vel noe i detFikk en voldsom allergisk reaksjon... men det var en annen type reim enn den du har, og de bruker ikke samme stoffa på alle remmene, så kommer nok til å kjøpe ei ny derifra ganske snart. Satser på jeg bare var uheldig med den jeg kjøpte